|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Vaklende
|
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?Og hvis man virkelig ikke orker å brue tid på å sette opp et telt; hey presto! (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
maler
|
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?Jeg drar opp denne igjen. Jeg har nesten bestilt det teltet floksa har. Men så kom jeg til å tenke på: hva er egentlig mest pjaktisk, ett stort telt eller to mindre?
![]() |
#25 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?Jeg ville vurderet to telt Katta, hva med et med to innganger, så kan de nesten være sammenkoblet? To telt fordi man kan dele på bærebyrden, og man kan også ta mindre turer med et par barn uten å måtte bære hele greien. Man kan også slå opp teltet flere plasser enn om man har et stort?
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?
En sånn en skal jeg ha meg, men jeg tror ikke jeg hadde satset på det med barn. Hengekøyene er dyre og man har ikke plass til oppbevaring av bagasje noe sted, så man er avhengig av 100% fint vær. men det høres jo ganske idyllisk ut med hele familien i hver sin hengekøye i skogen.
![]() |
![]() |
#27 |
can-jur
|
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?Vi har to. Et Gimle seksmannstelt til den type turer.
![]() |
![]() |
#30 |
maler
|
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?Floksa, hvis hele familien skal ut i telt, hva har dere da med dere? (Og dere har 10-manns wigloen?)
![]() |
#33 |
|
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?
Mhm, jeg tenkte mer hvis man har en basecamp med telt, men vil videre littegrann med et par større unger, eller noe. Greit å ha i sekken, i stedet for å drasse på ekstra telt. Har ikke sjekket pris på de, er de dyre, altså? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefale telt til en familie på seks?Ja, fra 2500 og sikkert uendelig oppover. Ikke dyrt om man skal ha til én person, men litt verre om man er seks.
![]() |
![]() |
|
|