|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bruker du kindlen din?
Det er kanskje bare jeg som er pysete, men det hadde vært mye mer krise å miste kindlen i badekaret enn en paperback. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor bruker du kindlen din?Hjemme, til og fra jobb, på reiser, på stranden her hjemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor bruker du kindlen din?Ja, nå har jeg vært på luftetur med kindlen min og det fungerte veldig bra.
![]() |
#27 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hvor bruker du kindlen din?Jeg leser der jeg leste vanlige bøker før (og av og til fortsatt). Det vil si stort sett hjemme, på reise (ikke buss eller bil) og på ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor bruker du kindlen din?
Jeg har alltid lest pocket på strandet og hardback hjemme. På ferie har det vært litt diverse. Synes ofte at hardback er litt knotete å få med - slik sett er kindlen mye bedre. Har begynt å bruke den en del mer, neste forsøk vil være å kombinere den med lydbok slik som Teofelia nevner i en annen tråd. så veldig smart ut!
![]() |
|
|