|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Ferie helt alene?Høhø, jeg var en gang en uke i Hellas, og tok med min bestemor, som var usedvanlig grinete, så hver dag etter at hun hadde lagt seg fikk jeg gratis vin i baren som trøst. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie helt alene?Null problem. Kunne gjerne tenkt meg å feriere alene. Er også ekstrovert, men trives også veldig godt i eget selskap. Men skulle jeg valgt, så hadde jeg tatt med meg min kjære. Men så har ikke vi vært på ferie sammen, alene, siden vi fikk barn. Gleder meg til vi kan få til det.
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Ferie helt alene?Min mor har alltid sagt "Jeg er enslig - ikke ensom!" Det er 2 vidt forskjellige ting, dama i artikkelen har feil fokus.
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Ferie helt alene?Nei, aldri i livet. Jeg elsker alenetid her hjemme, men på ferie vil jeg ha selskap, dog ikke av hvem som helst, selvsagt. Nei, jeg kommer aldri til å dra på ferie alene.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Ferie helt alene?Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å dra på ferie alene. Problemet er vel heller at jeg ikke klarer å prioritere meg selv såpass at jeg faktisk hadde dratt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie helt alene?Jeg hadde elsket det. Som mannen din sier, en stabel med bøker, og nyyyyt.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ferie helt alene?Jeg er alene nå. Jeg dro på fredag til Nedeland, fordi jeg er på lærerworkshop. Jeg synes helga alene var grusom, jeg savner mannen for mye. Nå i uka er jeg jo ikke alene, men jeg synes det er pyton uten mannen. Jeg har testet ut en uke alene på Gran Canaria, det var fint. Men savnet etter mannen blir for stort. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ferie helt alene?Helt uproblematisk og helt himmelsk å reise alene. Jeg skjønner heller ikke problemstillingen.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Ferie helt alene?Jeg kunne fint reist alene, men hadde ikke gjort det fordi feirer er så begrenset her på grunn av økonomi. Men en uke på fjellet med telt i sekken hadde vært nydelig.
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Ferie helt alene?Når det gjelder artikkelen, gadd jeg ikke lese mer enn til der hun klager over dobbeltseng....
|
|
|
|
#16 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Ferie helt alene?Jeg hadde glatt reist alene på yoga eller annen aktivitetsferie. Jeg sliter litt med å spise alene over tid, da er det fint å ha avtaler og selskap.
|
|
|
|
#17 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ferie helt alene?" Vil jeg grine når jeg sitter alene og skuer utover Atlanterhavet i måneskinn?" Huff, i så fall er du fryktelig bortskjemt, tenkte jeg først.
|
![]() |
|
|