Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Invadert av tordivler, eller annen bille

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-14, 23:30   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Invadert av tordivler, eller annen bille

Ja, er det ikke bittesmå fluer utendørs så er det tordivler (?) innendørs.

Her om kvelden hadde jeg besøk og dørene sto på vidt gap til utpå natta. Da ble det oppdaget ei bille på badet og jeg konkluderte med at den trolig hadde fløyet inn i løpet av kvelden. Vel, nå oppdaget jeg akkurat to til rett utenfor badet. En på gulvet i vaskerommet og en rett ved sluket i gulvet. Jeg har da på følelsen av at jeg i dagene risikerer å møte flere av sorten der inne. Kan de komme opp av sluket, rett og slett? Hvordan blir jeg evnt kvitt de? Er så typisk å flytte ny plass og problemene står i kø. De små, klengene fluegreiene ute takler jeg, billene inne derimot vil jeg ikke greie å leve med. Usj. Jeg sprayet med Permetrin som har vist seg å være nokså effektivt mot mindre, ekle skapninger, men disse billene er vel mer hardføre enn edderkopper?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:37.