|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Tørker du snørr av ungen din | |||
Ja, selvfølgelig, jeg følger ekstra med når de er forkjølet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 86,72% |
Bare når det renner inn i munnen |
3 | 2,34% |
Bare den grønne typen |
0 | 0% |
Hvis jeg blir gjort oppmerksom på det |
1 | 0,78% |
Nei, andre gjør det for meg |
0 | 0% |
Nei, de tørker seg selv |
4 | 3,13% |
Ser ikke vitsen, det kommer nytt like etterpå likevel |
0 | 0% |
Nei |
0 | 0% |
Vil bare se resultatet |
2 | 1,56% |
Jeg prøver, men er ikke alltid like flink |
10 | 7,81% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg tørker når jeg ser det. I perioder er det mye snørr, og noen ganger kommer det litt før jeg rekker til med klut/papir.
![]() |
#23 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJa, i ett kjør.
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinSå snart jeg ser det. Inne sender jeg ham på do for å gjøre det selv, det funker kjempefint. Dessverre hender det at han bruker hender/ermer før jeg rekker å gjøre noe. :æsj:
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJa, her tørkes det. Jeg synes det er ekkelt med masse snørr hengende ut av nesa og ikke kan det være behagelig for ungen heller. Men, jeg er overraska over at alle her tørker med en gang for jeg synes jeg ofte ser unger fulle av snørr
![]() |
#26 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinHer tørkes snørra når det renner ja. De to største ordner det selv, evt spør om hjelp. Ingen av dem liker snørrnese, så de tørker med en gang.
![]() |
#27 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinTørker så fort jeg ser det ja. Syns det er ekkelt med snørr rennende under nesa ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen din
Sånn er det her også. Heldigvis.
![]() |
#32 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg har et gedigent problem med snørr, så her kommer tørkepapiret fram så fort det er antydning til bart under guttenesene.
![]() |
#33 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg tørker alltid de små nesene så fort det kommer noe. Og har jeg glemt papir bruker jeg glatt både hanser og jakke-ermer for å få vekk skiten.
![]() |
#34 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinLøper ikke akkurat etter ungene med snørrfilla, men tørker når jeg er i nærheten eller ber de gjøre det selv. Da helst med papir. Unger med snørrenner oppover armene er sær lite lekkert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Bedreviter
|
Jeg utstår ikke snørr, verken på mine eller andres unger, så jeg tørker så fort jeg ser antydning. Heldigvis hater Frøkna å være snørrete, så det er sjelden noe problem å bli kvitt snørret. Hun kommer helst løpende og roper: "Mamma! SNØRR!!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg synes det er ekkelt da småbarn løper rundt med snørr under nesa og det kommer på leker, møbler og klær. :kvalm: Det verste jeg ser er at barn spiser det de finnes i nesa, og foreldrene ikke sier noe på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen dinJeg kommenterer snørrete unger i bhg slik at de kan bli tørket.
![]() |
#40 |
A friend with benefits
|
Samme her. Jeg får eklebyer av snørr, og kan ikke fatte og begripe hvorfor ungene skal gå rundt med det.
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 23-05-07 kl 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|