Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tørker du snørr når det renner - på ungen din

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Tørker du snørr av ungen din
Ja, selvfølgelig, jeg følger ekstra med når de er forkjølet 111 86,72%
Bare når det renner inn i munnen 3 2,34%
Bare den grønne typen 0 0%
Hvis jeg blir gjort oppmerksom på det 1 0,78%
Nei, andre gjør det for meg 0 0%
Nei, de tørker seg selv 4 3,13%
Ser ikke vitsen, det kommer nytt like etterpå likevel 0 0%
Nei 0 0%
Vil bare se resultatet 2 1,56%
Jeg prøver, men er ikke alltid like flink 10 7,81%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 08:22   #21
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tørker du snørr når det renner - på ungen din

Jeg tørker alltid når jeg blir oppmerksom på det.. Synes det er skikkelig ekkelt!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 08:32   #22
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg tørker når jeg ser det. I perioder er det mye snørr, og noen ganger kommer det litt før jeg rekker til med klut/papir.

I perioder er nesa privat område og da hender det at snørr får være snørr for å holde på husfreden - i noen få minutter. Tørker gjerne andre småneser også dersom jeg ser det er behov for det, ikke demonstrativt foran øynene på foreldrene da.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 08:50   #23
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, i ett kjør.

Gammel 23-05-07, 08:56   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så snart jeg ser det. Inne sender jeg ham på do for å gjøre det selv, det funker kjempefint. Dessverre hender det at han bruker hender/ermer før jeg rekker å gjøre noe. :æsj:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 09:00   #25
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Ja, her tørkes det. Jeg synes det er ekkelt med masse snørr hengende ut av nesa og ikke kan det være behagelig for ungen heller. Men, jeg er overraska over at alle her tørker med en gang for jeg synes jeg ofte ser unger fulle av snørr

Gammel 23-05-07, 09:27   #26
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her tørkes snørra når det renner ja. De to største ordner det selv, evt spør om hjelp. Ingen av dem liker snørrnese, så de tørker med en gang.

Gammel 23-05-07, 10:13   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Tørker så fort jeg ser det ja. Syns det er ekkelt med snørr rennende under nesa ja.

Ser forresten at endel av dem som jobber i barnehage ikke er like nøye på barnehageungene som jeg skulle ønske. Jeg jobber jo selv i barnehage og tørker med engang det er nødvendig men ikke alle syns det er like viktig.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 10:15   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gutten min er velsignet med en nese som meget sjelden er snørrete, men jeg tørker alltid med en gang om det er noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 10:16   #29
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Som dere vet fra den andre tråden..

Jeg prøver, men er ikke alltid like flink.

Gammel 23-05-07, 11:01   #30
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og heldigvis ser det ut til at begge to har arvet min snørrfobi. De har insistert på å pusse nesen selv, de. Helt fra de var bittesmå. Miljøskadde?

Sånn er det her også. Heldigvis.

Gammel 23-05-07, 11:09   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja selvsagt
Det er jo skikkelig ubehagelig å være snørrete

Gammel 23-05-07, 11:15   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et gedigent problem med snørr, så her kommer tørkepapiret fram så fort det er antydning til bart under guttenesene.

Gammel 23-05-07, 11:34   #33
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tørker alltid de små nesene så fort det kommer noe. Og har jeg glemt papir bruker jeg glatt både hanser og jakke-ermer for å få vekk skiten.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 12:07   #34
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Løper ikke akkurat etter ungene med snørrfilla, men tørker når jeg er i nærheten eller ber de gjøre det selv. Da helst med papir. Unger med snørrenner oppover armene er sær lite lekkert.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 12:12   #35
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Tørker så fort som mulig, liker ikke snørrete unger.

Gammel 23-05-07, 13:30   #36
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg springer ikke ungerne i hælene for å tørke neser, men når jeg ser det og de er i nærheten så tørker jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 13:42   #37
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og heldigvis ser det ut til at begge to har arvet min snørrfobi. De har insistert på å pusse nesen selv, de. Helt fra de var bittesmå. Miljøskadde?

Jeg utstår ikke snørr, verken på mine eller andres unger, så jeg tørker så fort jeg ser antydning. Heldigvis hater Frøkna å være snørrete, så det er sjelden noe problem å bli kvitt snørret. Hun kommer helst løpende og roper: "Mamma! SNØRR!!!"

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 16:54   #38
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes det er ekkelt da småbarn løper rundt med snørr under nesa og det kommer på leker, møbler og klær. :kvalm: Det verste jeg ser er at barn spiser det de finnes i nesa, og foreldrene ikke sier noe på det.

Storesnuppa her pusser nesa selv, men da hun var mindre tørket jeg ofte. Har som regel kleenex og slikt i huset.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 17:03   #39
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommenterer snørrete unger i bhg slik at de kan bli tørket.

Gammel 23-05-07, 19:14   #40
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Selvfølgelig tørker jeg snørr!

... og om vi har barn på besøk som er snørrete så tørker jeg nesen deres også.

Samme her. Jeg får eklebyer av snørr, og kan ikke fatte og begripe hvorfor ungene skal gå rundt med det.
Det verste jeg ser er skikkelig snørrete unger.
Og når den grønne, tykke massen går fra nesen og ned i munnen, kan jeg faktisk fint brekke meg.

Sist redigert av LilleLeo : 23-05-07 kl 19:24.
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.