|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2014
Det er jo nærmere sentrum enn Middelalderparken, og med mye bedre kollektivtilbud (alle t-banelinjer samt flere busser), så jeg ser ikke helt hvorfor du tror det eventuelt ikke skal fungere?
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Øya 2014Eller, hva som er nærmest sentrum kommer jo an på hvilken del av sentrum man skal til.
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2014Jeg tror det kommer til å funke minst like godt som i Middelalderparken. Du har alle t-banene, begge veier, 20-bussen, samt masse busser og trikker på Carl Berner. I tillegg er det ikke veldig mye lengre gangavstand til sentrum enn fra Middelalderparken.
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Øya 2014Ja, det er selvsagt et mye bedre tilbud, men etter parken gikk jo alle 12 forskjellige veier her og der - her ser jeg for meg at 10 000 semibrisne hipstere skal inn på samme t-bane hjem igjen?
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Øya 2014Jeg tror egentlig det blir lettere i Tøyenparken enn i Middelalderparken, så fremt Ruter og Øya selv er flinke til å lose publikum til alle de forskjellige kollektivtilbudene - ikke bare t-banen. Og jeg gjetter på at det er rimelig mange som kommer til å tusle ned igjen til sentrum, egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
flisespikker
|
Og veldig kort vei til Tøyen, som jeg vet er hjemmet til minst et par.
![]() |
#29 |
Glamorøs
|
![]() |
#31 |
flisespikker
|
Mens jeg synes det er veldig slitsomt at inngangen er på feil side, så vi må rundt hele festivalområdet for å komme oss inn.
![]() |
#35 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Øya 2014Jeg skal fredag og lørdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: Øya 2014Denne passer i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg ble også
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Øya 2014Jeg har kastet inn håndkleet (bokstavelig talt) og reist hjem og tatt en varm dusj. Da regnet startet var ikke Bryan Ferry interessant nok til å holde på meg frem til Bombino (som jeg har sett før) og Oslo Ess (som jeg også har sett før).
![]() |
|
|