|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Klar
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?
Hihi, jeg og! Klarte til og med å linke noen av de blå sammen! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
nju nja njo
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Vi har dilla på geocaching her i huset. Bør vi teste ut dette også? Poenget for oss er å få hele familien ut på tur men da helst noe mer aktivt enn biltur.
|
|
|
#23 |
|
Klar
|
Du kan jo laste ned appen og se? Rundt der jeg jobber er det veldig mange "portaler", men ikke sikkert det er like mange nær dere. De portalene jeg har sett ute i marka til nå, har vært ganske nærme bebyggelsen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Jeg spiller. :vinke: Er fortsatt på level 1, så jeg er mildt sagt lite aktiv.
|
|
|
#25 |
|
på slep
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Ja, blått lag!
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Jeg er L2, straks L3. Har ikke klart å linke enda, det vil bare ikke, selv om jeg gjør som oppskriften tilsier. Så jeg vet ikke. Det gir ganske mye AP har jeg skjønt. Men det er hauger av portaler i området her, mange på vei til/fra jobb også, så jeg kan hacke dem titt og ofte. Vittig altså!
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Jeg lastet ned og valgte blå. Er en portal i sentrum her ser jeg, så tenkte å kjøre innom og ta den etterpå.
|
|
|
|
#29 |
|
Klar
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?BLÅ |
|
|
|
|
|
#32 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Du får portalnøkler bl.a. Hacker du en fiende, får du mods og resonater som du kan bruke for å erobre egne portaler eller hjelpe til med å forsterke andres portaler på ditt lag. Hacker du eget lag får du nøkler etc. slik at du kan linke eget lags portaler osv.
|
|
|
#33 |
|
på slep
Du kan bare nå den nærmeste. Du skal kunne se alle portaler, men det vet jeg ikke hvordan man får til.
|
|
|
#34 |
|
Klar
|
I appen ser du bare de i umiddelbar nærhet. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
på slep
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Takk, Lilletrille.
|
|
|
#36 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Kan man gjøre noe feil her? Det er det viktigste spørsmålet for meg.
|
|
|
#37 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Du kan ikke.gjøre så mye feil. Portaler har energi, alt etter level og mods. Når du hacker en fiendes portal, mister den energi. Men mange portaler er veldig godt beskyttet, har høy energi og er umulig å ta knekken på alene. Såpass har jeg skjønt. Du får Keys etc hvis du hacker egne/lagets portaler og kan linke mm. Du kan også reloade energien, oppdatere resonater til høyere level samt installere mods.
|
|
|
#38 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Er det noen her som spiller Ingress?Alt gir deg energi, XM og AP, og du øker i level etterhvert, hvorpå du kan gjøre portaler enda sterkere eller angripe fienden hardere.
|
|
|
#39 |
|
Klar
|
Jeg tror ikke vi klarer å gjøre så mye feil |
|
|
|
![]() |
|
|