|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Mangler dere lister i huset?Jepp. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Mangler dere lister i huset?Vi mangler gulvlister på kjøkkenet, og det har vi gjort i over 3 år. På kjøkkenet har vi gulvbelegg og det ser ikke spesielt pent ut uten lister |
|
|
|
|
|
#3 |
|
superbruker
|
Sv: Mangler dere lister i huset?Her mangler mer eller mindre alt av lister :leiavdet: Det selv om jeg har en handyman i hus som mer eller mindre alene har bygd huset selv. Han har gjort alt innvendig arbeid i huset selv, untatt rørlegger og elektrikerarbeidet. Vi hadde kun snekkere til å sette opp tett hus. Nå er det 8 år siden vi flyttet inn i huset og jeg tror i hvert fall jeg kan vente 8 nye år på at listene skal komme opp.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Mangler dere lister i huset?Vi har ikke taklister. Gulvlistene er på plass, det gjorde snekkerne som bygde huset.
|
|
|
#6 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mangler dere lister i huset?Alle på plass, har en handyman |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mangler dere lister i huset?Her er alle listene på plass. Jeg får slenge på at årsaken til det er nok at jeg selv har fikset det
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Mangler dere lister i huset?Mangler noen små lister ja. Gubben har til og med kjøpt ei spesiell sag for lister(for et år siden ca), men listene mangler fremdeles. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Mangler dere lister i huset?Klart vi mangler lister enkelte steder. Jeg er da gift med en mann.
|
|
|
#11 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mangler dere lister i huset?Her mangler lister på kjøkkenet. Kun en vegg og den er ikke mer enn to meter lang og listen er ferdig kappet men samboern er snekker og fikk fullstendig panikk når jeg tok frem hammeren og skulle til å slå den på plass. Kan skjønne at man må jo bruke spikerpistol
|
|
|
#12 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Mangler dere lister i huset?Jeg mangler ingen lister. Faktisk bytta jeg lister sjøl på rommet til gutten min i fjor sommer. Men jeg har ei dør med tilhørende lister som ikke er blitt malt etter at vi flytta hit for tre år siden. Fæl, gulna furu. *grøss*
|
|
|
#14 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Mangler dere lister i huset?V pusset opp bad og do for 11................ år siden.
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mangler dere lister i huset?Jeg venter på fint vær, og har ventet siden i fjor sommer.. kanskje kommer de opp når han får ferie om noen uker? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mangler dere lister i huset?Mangler nokre lister her... Håpet er at dei skal vere på plass eit år etter innflytting, i juli, men sikker er eg absolutt ikkje. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mangler dere lister i huset?Er ikkje det å sette på dei siste listene slikt ein gjer når ein skal selge eit hus forresten? |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mangler dere lister i huset?Her i huset mangler ingen lister - vi gjør den jobben begge to, men det er nok gubben som sørger for at det skjer raskest...
|
|
|
#20 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Mangler dere lister i huset?Vi mangler både noen lister og noen utforinger rundt nye dører. Ordentlig pent.
|
![]() |
|
|