|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke påAh, det er her jeg skal være! Kopierer inn teksten fra den andre tråden jeg startet, som like gjerne kan slettes eller bare glemmes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke påBildene er heilt utrulige! Eg er litt skuffa over at det ikkje skjedde da eg var der i sommar. Vi var jo ikkje i nærheten (berre spesielt interesserte med digre bilar kjem seg inn i dette området), men vi kryssa jo over lenger nord, og kunne sjå inn i denne steinørkenen som er her. Eit fantastisk land! Eg får nesten gåsehud berre ved tanken på Island
![]() |
#24 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke på
![]() |
#25 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke på
Jeg var i nærheten der, som sagt, for 6 år siden. Vi kjørte inn og overnattet på camping et stykke nord for Askjakrateret (ved Herðubreið), og dagen etter kjørte vi til Askja og gikk inn til sjøen i krateret. Også badet vi i Viti, det lille krateret med skummetmelk-hvitt vann rett ved siden av. Viti betyr visst ikke "hvit", men "helvete". Vi brant oss på føttene hvis vi tråkket feil nedi der, og kom borti de varme oppkommene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke påVideoen på denne siden er fin: http://grapevine.is/news/2014/09/01/...r-an-eruption/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Med tommestokk i veska
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke pååååh, kult!! Tenk så varmt det er der!
![]() |
#28 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke påOg videoen på denne siden, da. Så vakkert! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Jordskjelv og vulkan, Island - ei side å kikke påSelv om det har roet seg litt nå, har det kommet enorme mengder med lava og det dekker et stort område. I dag har det vært en bildeserie hvor de har lagt lavaen over Reykjavik området og over Manhattan for å vise omfanget!
![]() |
|
|