Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ny laptop, hva ser jeg etter?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-14, 10:42   #21
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny laptop, hva ser jeg etter?

Endte med denne. Jeg fortalte den ansatte hva jeg ønsket, dette var den han da anbefalte. Kriteriene mine var ikke så avanserte, jeg ønsket den skulle være midt på treet prismessig, men like vel være relativt rask. Gikk opp 1000 ift ønskelig pris da. Har jeg gjort et greit kjøp? Eller er jeg naiv som stoler på selger? Neh, man kan vel stole på at de ikke lurer deg? Det kan i alle fall ikke jeg gjøre i min jobb, da får jeg trøbbel da.

Var forøvrig ikke måte på hvor god pris/deal jeg skulle få da, siden det var såååå rolig der hos de. Åh, han skulle sende med PC-veske, de skulle sette opp maksina for meg og jeg skulle få god pris på "serviceavtale". Prisen ville da bli enda 1000 opp, men da sparte jeg selvfølgelig 2000 ift ord pris på alt. Yeah right. Takket meg til maskina jeg. Men endte med å få den ferdig oppsatt da, uten ekstra kostnad.

Sist redigert av Luvi : 21-10-14 kl 11:08.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.