|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bukser med litt vidde?Vi har denne i forskjellige varianter, det er linaktig, ikke jeans eller joggebukse. Det har fungert fint, men mulig 128 er største størrelse?
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bukser med litt vidde?Lillesøster nekter å gå med bukser, for hun synes de blir ubehagelige uansett. Vi har en i veldig tynt jeansstoff, som er baggy med strikk i livet, kjøpt på Cubus. Den godtar hun. Ellers så går hun i tights og skjørt, vi fant en helt super tights på Cubus, den er litt tykkere i stoffet enn sommertightsene. Sort, med turkis øverst i livet. Jeg kommer ikke til å insistere på bukser før hun selv gjør det.
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bukser med litt vidde?
Det syns jeg er en veldig snodig konklusjon. Er ikke det at HM har bukser både i skinny, super skinny og generous et tydelig tegn på at de er obs på akkurat dette. Min yngste er undervektig, og jeg er veldig takknemlig for at HM lager bukser som passer henne, samtidig som de også lager bukser som passer søsteren, som ligger på eller litt over snittet i sine buksestørrelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bukser med litt vidde?Jenta vår var veldig tynn da hun var yngre, og det var overhodet ikke slik at vi vasset i utvalg. Super skinny kunne gå, men opp til ca str 134 syntes jeg de aller fleste buksene var tilpasset mer normale unger. (Med forbehold om at dette er 5-6-7 år siden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bukser med litt vidde?Det er jo ikke så rart at de fleste bukser er i normalstørrelse. Det er jo det som passer flertallet, men det er jo synd hvis det er direkte vanskelig å finne bukser til de som er størte eller mindre enn flertallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolute Beginner
|
Ja, jeg synes ikke det er rart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bukser med litt vidde?Det jeg reagerer på, er ikke at det finnes smale modeller. Det er at de "kule" jentebuksene er så utrolig mye smalere i hofter og lår, og så lave i livet at halve rumpesprekken vises. De er jo ikke spesielt smale i livet, tvert i mot.
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvor finner jeg bukser med litt vidde?Puddingen elsker en myk jeans fra Lindex som er ultrastretchy. Slim fit står det, men hun er langt fra slim - likevel går det bra. Og den er IKKE lav i livet eller rumpa.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva heter den, vet du det? Høres ut som noe vi kunne trenge.
![]() |
|
|