Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppetråd høst/vinter 2014/2015

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-14, 10:36   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppetråd høst/vinter 2014/2015

Gammel 27-09-14, 16:02   #22
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vintersett fra Didrikson til eldste. Valgt selv av henne. Det satt fint på henne.

Gammel 11-10-14, 17:22   #23
firesmå
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2014
firesmå har et hav av muligheter foran seg
Standard

Falt pladask for denne vinterdressen til 3-åringen.

firesmå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 18:24   #24
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Guttungen var utholdende nok til at det ble vinterklær i går.

Da er alt vi trenger til vinteren i hus.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 19:31   #25
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hvilke sko er det, millact? Leter etter vintersko til 9- åringen. Han bruker 38/39 nå!

Gammel 11-10-14, 19:43   #26
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvilke sko er det, millact? Leter etter vintersko til 9- åringen. Han bruker 38/39 nå!

Det er viking , salg på sportmann nå tror jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 19:47   #27
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Takk, de var fine!

Gammel 11-10-14, 19:55   #28
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Her ble det også vinterklær på de to eldste i går (vinterdressen kjøpte jeg i fjor så ble kun overdel) 😊

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (100,8 KB, 17 visninger)
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 19:56   #29
Odelia

Odelia sin avatar

Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Og den andre

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (91,4 KB, 8 visninger)
Gammel 11-10-14, 20:24   #30
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Fikk endelig bestemt meg, poden var helt enig så da var det bare å bestlle.

Gammel 11-10-14, 21:51   #31
Odelia

Odelia sin avatar

Standard

Åh, de blå der var nydelige, Chablis!

Gammel 11-10-14, 22:14   #32
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Åh, de blå der var nydelige, Chablis!

Ja, jeg synes også det.Ikke var det så avskrekkende pris heller.

Gammel 12-10-14, 10:25   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk disse Viking Discovery GTX til eldstemann til under halv pris. Betalte 450,-. Er storfornøyd, og hvertfall når jeg så test av de på klikk.no, de kom veldig godt ut (minus den dyre prisen på 999,-, men det slapp jo jeg og betale). Er forresten på Bekkestua sko på Sandvika storsenter jeg har gjort noen kupp i det siste, de har ofte sko på utsiden til reduserte priser, det kommer veldig godt med når man har tre barn.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-14, 10:38   #34
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Dockboots til Vesla, finner ikke bilder på nett. Var tilbud på skobutikken på hjørnet her for 299,-. De koster vel vanligvis 399,-? Vi hadde dem i fjor (fordi Obs hadde tilbud) og jeg synes de er greie støvler å ha på dager hvor Goretex vintersko er for varme. De du viser over her har jeg tenkt til å kjøpe også, Kokos. Synd det er for langt til Sandvika.

Gammel 12-10-14, 10:53   #35
Chablis
Drømmer

Standard

Det var billig Kokos, jeg finner aldri noe der jeg.
Jeg betalte 850 for de to parene over, ord pris er 1500.

Gammel 12-10-14, 10:59   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Det var billig Kokos, jeg finner aldri noe der jeg.
Jeg betalte 850 for de to parene over, ord pris er 1500.

Jeg har funnet en del i den siste tiden. Jeg har jo kontor rett over omtrent, så kan stikke innom ofte.

Hvor kjøpte du dine forresten?

minibolle mai 2012
Gammel 12-10-14, 11:02   #37
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har funnet en del i den siste tiden. Jeg har jo kontor rett over omtrent, så kan stikke innom ofte.

Hvor kjøpte du dine forresten?

Jeg har i grunn ikke sjekket der siste gangene heller, siden jeg aldri har funnet noe før.
Kjøpte de på jollyroom.no

Gammel 12-10-14, 11:03   #38
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg har i grunn ikke sjekket der siste gangene heller, siden jeg aldri har funnet noe før.
Kjøpte de på jollyroom.no

Takk!

minibolle mai 2012
Gammel 12-10-14, 11:10   #39
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk!

Om du handler for over 1000 der får du 200 ekstra i rabatt.

Gammel 12-10-14, 12:17   #40
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg slo til og kjøpte skalldress fra POP til minsten i går. Den har avtagbart fleecefór og er helt knallfin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.