|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
This is normal!
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?
Vi har flanellsengetøy med gule, grønne, røde og blå elger på. Det passer så fint om høsten under elgjakten.
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Kanskje spesielt ikke det.
Som jeg skrev i hovedinnlegget: Høie har bare mønstre jeg ikke liker.
Jeg vet. Og Åhlens sine har ofte ikke knepping i bunn. så vi ender opp med en fiskehale av dyne stikkende ut.
|
|
|
#3 |
|
heimføing
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Her finner du Høie sitt utvalg: http://hoie.no/produktkategori/11/sengetoy |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Det er et eller annet pussig med størrelsen på IKEA sitt. Vi har ikke dyner derfra, da, men det blir alltid 10 cm kun dynetrekk øverst. Det er jo helt forferdelig.
|
|
|
#5 |
|
Permakulturell
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Dette, da? Flanell, Princess-butikker selger det.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Mariusmønster syns jeg passer best på strikkede mariusgensere i rødt og mørkeblått.
|
|
|
#7 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Har du sjekket Ellos? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Smugleser
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Jeg likte dette Jurmo fra Marimekko: http://www.scandinaviandesigncenter....t&variantId=01
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Hansen og Dysvik hadde ikke mye annet enn "barokk" og dyr de heller, så det ut til på nett i hvert fall. Er det de som har en butikk i Grensen, eller der omkring? Overfor en trikkeholdeplass ikke langt fra Tinghuset. Jeg husker mannen kjøpte noe sengetøy der for et par år siden, som er i veldig god kvalitet, men sikkert ikke helt det du er ute etter i design, veldig blomstrete, men kanskje de har noe annet passende. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Tally(ho) var fin! Nye dyner ja.
Harru vært på ebay nå?
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Jeg prøvde egentlig å finne sengesett med printede kuer på. Sånn fordi jeg tenkte det hadde vært fint til deg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Åh, det var fint! Sånn trykk går fint. Jeg vil bare ikke ha digre ugler, ulver, reinsdyr og hunder liggende oppå meg.
|
|
|
#20 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fint sengetøy av høy kvalitet?Jeg har kjøpt i sommer fra Bijenkorf home collection. 300 tråds egyptisk bomull. Dog i kjedelig ensfarget grått.
|
|
![]() |
|
|