Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke gardiner kan jeg ha her?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 20:50   #21
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?

Her fant jeg bilde i en annen tråd

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:03   #22
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt på siden: Hva er positivt med flislagte gulv i stua?

Gammel 27-05-07, 22:11   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Flotte vinduer, jeg ville ikke hatt noe der.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:14   #24
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville nok valgt liftgardiner eller sånne persienne-gardiner.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:46   #25
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg ville hatt liftgardiner som var hvite,eller lik farge som veggene.
Ellers ville jeg bare hatt litt høye gronne planter og strå i vinduskarmen,det er fint i vinduer uten gardiner,har selv det i karnapp vinduene mine Fint hus Pelen

Gammel 27-05-07, 23:33   #26
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville valgt tynne, "fotside", hvite lingardiner. Synes det gir en utrolig fin og transparent sommerstemning og jeg synes det passer fint til rommet. Så forresten ut som et veldig fint feriehus !

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:36   #27
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville valgt tynne, "fotside", hvite lingardiner. Synes det gir en utrolig fin og transparent sommerstemning - og så synes jeg det hadde passety fint til rommet. Så forresten ut som et veldig fint feriehus .

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 08:42   #28
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Tynne lyse plisse gardiner hadde jeg valgt.

Gammel 28-05-07, 09:19   #29
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

Litt på siden: Hva er positivt med flislagte gulv i stua?

Dette er marmor og det passer overhodet ikke til huset. Det skal fjernes noen gang. Det positive er at du kan løpe ut og inn uten å være redd for å ødelegge gulvet.

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Enig!

Vi har gullranker rundt våre gardinløse vinduer.

God idé, problemet er at dette er et fritidshus, så jeg vet ikke om det er stor idé å ha planter inne. Nå er vi som regel der hver helg og kanskje litt til, men blir det to uker uten vann midt på sommeren så er kanskje ikke det så bra, eller?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 10:04   #30
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

God idé, problemet er at dette er et fritidshus, så jeg vet ikke om det er stor idé å ha planter inne. Nå er vi som regel der hver helg og kanskje litt til, men blir det to uker uten vann midt på sommeren så er kanskje ikke det så bra, eller?

Jeg har kjøpt fine vanningskolber i glass på Hemtex. Tror de har slike på Plantasjen også. De bruker vi når vi er borte i 14 dager. Gullrankene er ganske greie.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.