|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?Litt på siden: Hva er positivt med flislagte gulv i stua?
![]() |
#24 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?Jeg ville nok valgt liftgardiner eller sånne persienne-gardiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?Jeg ville hatt liftgardiner som var hvite,eller lik farge som veggene.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?Jeg ville valgt tynne, "fotside", hvite lingardiner. Synes det gir en utrolig fin og transparent sommerstemning og jeg synes det passer fint til rommet. Så forresten ut som et veldig fint feriehus !
![]() |
#27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?Jeg ville valgt tynne, "fotside", hvite lingardiner. Synes det gir en utrolig fin og transparent sommerstemning - og så synes jeg det hadde passety fint til rommet. Så forresten ut som et veldig fint feriehus
![]() |
#28 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?Tynne lyse plisse gardiner hadde jeg valgt.
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?
Dette er marmor og det passer overhodet ikke til huset. Det skal fjernes noen gang. Det positive er at du kan løpe ut og inn uten å være redd for å ødelegge gulvet.
God idé, problemet er at dette er et fritidshus, så jeg vet ikke om det er stor idé å ha planter inne. Nå er vi som regel der hver helg og kanskje litt til, men blir det to uker uten vann midt på sommeren så er kanskje ikke det så bra, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
♡
|
![]() Sv: Hvilke gardiner kan jeg ha her?
Jeg har kjøpt fine vanningskolber i glass på Hemtex. Tror de har slike på Plantasjen også. De bruker vi når vi er borte i 14 dager. Gullrankene er ganske greie.
![]() |
|
|