Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når bestille USA-billetter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-14, 15:42   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når bestille USA-billetter?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg har akkurat sittet å sjekket priser på Oslo-Orlando nå i dag. To voksne, en ungdom og et barn. Blir borti 30k bare i flybilletter. Har ikke bestilt, men kanskje lurt å vente til januar da? Da snakker vi Dreamliner direkte.

Vi betalte rett under 30' for 4 voksne og 40 kg bagasje hjem. Setereservasjon og mat inkl. Å fly direkte er gull!

Gammel 29-09-14, 15:44   #22
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde betalt mye for å slippe mellomlanding på CDG Paris det er faktisk en flyplass fra et varmt sted. Amsterdam derimot - gull og 1 time bør holde.

Gammel 29-09-14, 16:40   #23
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg hadde betalt mye for å slippe mellomlanding på CDG Paris det er faktisk en flyplass fra et varmt sted. Amsterdam derimot - gull og 1 time bør holde.

Enig! Jeg kommer aldri til å mellomlande på CDG frivillig igjen.

Gammel 29-09-14, 20:12   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Hvor bestiller dere som er drevne? Er det noe vi bør styre unna? Har funnet billetter med air france til 4300 kr tur/retur, det høres ut som ok pris?
Dette er med en mellomlanding, og i amsterdam på veg hjem er det kun 1 time til transfer, er ikke det veldig lite?

Det var jo veldig billig.

Jeg har klart meg med 45 minutters transfer i Amsterdam, men da måtte vi løpe litt. Vi hadde litt over timen i Sveits i sommer og det holdt i massevis. Jeg tenker at det er litt mindre kritisk på vei hjem. Fra Amsterdam til Norge går det fly relativt ofte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.