Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Truse og bh som matcher

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-07, 23:21   #21
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Truse og bh som matcher

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg betaler ikke det hvite ut av øyet for å få mønster på BHen. Da får mønstrede truser holde .

De mønstrede er ikke dyrere enn de ensfargede.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:21   #22
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper sjelden sett, for en god BH er jeg villig til å betale mye for - men trusa som hører til, er ofte uforholdmessig dyr!

Dessuten MÅ jeg ha bomullstruser - og de som hører til BH'ene jeg kjøper, er i en sånn ekkel polyestermix (eller hvadetnåer ...).

Gammel 26-05-07, 23:24   #23
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Man sorterer da undertøysskuffen! Har kjøpt sånne kjekke bokser på Ikea.

Jeg har sortert i den grad at BHer ligger for seg, truser for seg og sett med truse/bh ligger for seg (i en helt annen skuff)
Trusene mine er IKKE sortert etter farge, mønster eller noe. Men de ligger pent brettet sammen da.

Gammel 26-05-07, 23:26   #24
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja selvsagt matcher de. DET JEG HAR PÅ MEG.

Har jeg mørk bukse/skjørt har string-unikken under en mørk farge, i tilfelle rottefelle at buksesprekken skulle synes og undikken vises.

Likedann har jeg alltid en BH som passer i fargen (dvs synes minst mulig) under de klærne jeg har på OVERkroppen.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:26   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Man sorterer da undertøysskuffen! Har kjøpt sånne kjekke bokser på Ikea.

Hvilke kriterier sorterer du etter?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:28   #26
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har jeg mørk bukse/skjørt har string-unikken under en mørk farge, i tilfelle rottefelle at buksesprekken skulle synes og undikken vises.

Likedann har jeg alltid en BH som passer i fargen (dvs synes minst mulig) under de klærne jeg har på OVERkroppen.

Ja - DET er fornuftig matching!

Gammel 26-05-07, 23:29   #27
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Hvilke kriterier sorterer du etter?

Hvite truser og bh'er i en, hudfargede i en, sorte i en. Så har jeg noen mindre med litt mer matchende sett. En rosa, en rød, en turkis. Alt i en boks kan brukes sammen, men langt fra alt er kjøpt som sett.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:30   #28
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er sjelden det matcher. Jeg bruker som regel hvit eller sort bomulls-BH, sammen med bomullshotpants av varierende utseende, gjerne mønstret. Jeg har aldri vært særlig opptatt av undertøy utover at det skal være behagelig å ha på. Mannen foretrekker meg forøvrig uten noe.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:30   #29
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvite truser og bh'er i en, hudfargede i en, sorte i en. Så har jeg noen mindre med litt mer matchende sett. En rosa, en rød, en turkis. Alt i en boks kan brukes sammen, men langt fra alt er kjøpt som sett.

*imponert*
Må ikke tenke for mye på den ideen, da må jeg ha noen slike bokser selv. Jeg er litt miljøskadd når det kommer til sortering, kategorisering og matching.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:31   #30
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jepp.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:32   #31
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Berglijot: Hvorfor skal du ha på matchende undertøy hos legen??? Jeg tror nok du vil gjøre mer inntrykk med noe snodig sammensatt undertøy, eller Lille Rus forslag om å dra av alt.

Ellers er jeg enig i at undertøyet må matche det over. Lite lekkert med hvit bh som kommer til syne under svart topp.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:36   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Berglijot: Hvorfor skal du ha på matchende undertøy hos legen??? Jeg tror nok du vil gjøre mer inntrykk med noe snodig sammensatt undertøy, eller Lille Rus forslag om å dra av alt.

Ellers er jeg enig i at undertøyet må matche det over. Lite lekkert med hvit bh som kommer til syne under svart topp.

Jeg bare tøysa med Ru, Kapri. Legen var liksom eneste plassen bortsett fra hjemme hvor jeg kler av meg foran andre.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:38   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaprifol; Det var nok for at hun ikke skulle bli målbundet.

Gammel 26-05-07, 23:39   #34
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Har du BH-er som matcher alle toppene dine?

*sitter her med hvit BH og turkis topp*

Sist redigert av Guava : 27-05-07 kl 00:01.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-07, 23:51   #35
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøper gjerne sett med 1 BH og 2 truser, og ja, jeg prøver å få overdelen til å matche underdelen. Unntaket er litt gjennomsiktige bukser - dem skal jeg bruke hudfargede truser til.

Og så skal undertøyet stå til resten av klærne. I det minste skal undertøyet være samme fargetone eller lysere enn klærne.

Gammel 27-05-07, 00:07   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper ofte trusen som passer til BH'n, men hvis det alltid skulle brukes sammen, hadde jeg enten vært BH-kakse eller svært uhygienisk. :kun dyre BH'er: Så det er for de store anledninger. Da føler jeg meg fjong, De!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:12   #37
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Matcher ikke alltid nei. Da jeg var singel var jeg nesten fanatisk, alltid matchende undertøy og alltid nybarberte legger.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 00:25   #38
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Stort sett bruker jeg sett. Unntaket er under mensen når jeg bruker "stormtruser" og normale BH'er.

Gammel 27-05-07, 00:26   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ting som egentlig hører sammen er ikke-eksisterende, men ettersom 85 % av undertøysparken er svart, må det kunne sies å matche godt nok allikevel.

Gammel 27-05-07, 08:45   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg bodde alene og hadde bare mine klær og vaske, matchet jeg bestandig. Nå vasker jeg klær for 3, og klærne har en stygg tendens til å hope seg opp i hauger før de blir brettet sammen og lagt i skapet. Mine truser og Bh'er går på loddtrekningsprinsippet. Den første trusa og den første bh'en som trekkes ut av kleshaugen blir dagens outfit.

Det kan ha noe med at jeg ikke er singel lenger og da...

Jeg pleier forøvrig å kjøpe to truser til hver bh.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:39.