|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Hvor ofte sminker du deg? | |||
| Hver dag |
|
132 | 55,46% |
| Noen ganger i uken |
|
44 | 18,49% |
| En sjelden gang |
|
48 | 20,17% |
| Aldri |
|
14 | 5,88% |
| Deltakere: 238. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Sminker du deg?Hver dag (med mindre jeg bare skal sose hjemme). Har bittelitt psoriasis i ansiktet og er derfor "avhengig" av concealer og en lett foundation eller bb-krem. Litt farge på øyenbrynene og mascara må jeg også ha for å se våken ut. Som oftest blir det også eyeliner. Av og til litt øyenskygge og rouge, spesielt vinterstid når jeg føler meg blek og grå.
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminker du deg?Bare litt mascara og lipgloss til daglig. Og for så vidt også til fest, når jeg tenker meg om. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sminker du deg?Ja, hver dag. Bruker ca 15 minutter på det.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sminker du deg?Foundation, øyenskygge og mascara til hverdags. I helgene stort sett ingenting om jeg ikke skal ut og da ofte bare mascara.
|
|
|
#5 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Sminker du deg?Ja, jeg har alltid likt sminke. Hver morgen etter hudpleie; concealer, bb-cream eller mineralpudder, rouge, øyebrynsblyant, mascara, kanskje litt øyeskygge. Foundation, higlighter og ekstra dill hvis jeg skal noe spesiellt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Sminker du deg?Når eg skal ut, gjer eg det. Dvs at eg ikkje sminkar meg på reine heimedagar. Mascara, øyenskygge, liner, rolige, og når novemberbleikheten set inn; foundation.
|
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Sminker du deg?Nei, brukte øyesminke daglig. Men det ble slutt med det etter en kjedelig infeksjon på ett øye. Jeg er blitt gammel, tåler mindre og må bruke sol og sportsbriller.
|
|
|
|
#12 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Sminker du deg?Jeg har ganske full pakke på hver dag jeg. I jordfarger.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminker du deg?En sjelden gang. Da bruker jeg litt mascara og rouge. Mitt ene øye tåler ikke sminke så godt og det er ikke noe alternativ å sminke bare et øye. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sminker du deg?Ja, hver dag. Foundation, rouge, mascara, øyenbrynsskygge, øyenskygge. Jeg føler meg ikke vel uten sminke. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Sminker du deg?Før sminket jeg meg daglig. Foundation, pudder, rouge, eyeliner, øyenskygge, mascara og lipgloss. The works, altså. (Med mindre jeg bare skulle være hjemme.) Men etter en sommer på sykehus har jeg blitt vant med mitt eget nakne ansikt, og liker det bedre og bedre, til tross for et par kviser hist og her. Så nå bruker jeg mascara et par-tre ganger i uken, litt eyeliner om jeg skal på kontroll med Liam eller noe sånnt, og ellers ingenting.
|
|
|
|
#16 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Sminker du deg?Mascara, kabal og øyenskygge hver dag. Litt mer til fest.
|
|
|
#19 |
|
fri
|
Sv: Sminker du deg?Ja, så klart! Minimum CC Cream, mascara og øyebrynsblyant, evt litt kremøyeskygge og litt på leppene (typisk rask makeup i sommer). Og jeg bruker også en del øyeskygge og ettersom jeg forhandler Mary Kay-sminke og hudpleie, så har jeg egentlig det meste av farger, så jeg varierer sminken etter hva slags farger jeg har på klær og hva slags humør jeg er i. Noen ganger er det ganske enkelt, og andre ganger full sota, selv på jobb. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Sv: Sminker du deg?Alltid. Litt foundation, øyebrynspudder, maskara, kajal og enten sotete øyne eller eyeliner. Jeg ser trøtt og blass ut uten sminke.
|
![]() |
|
|