|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To Siri with love - How One Boy With Autism Became B.F.F.'s With Apple’s SiriGi meg en norsk utgave så skal 7åring en få mobil. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: To Siri with love - How One Boy With Autism Became B.F.F.'s With Apple’s SiriJeg har (dessverre) iPhone 5s og har aldri prøvd Siri på min egen telefon, men måtte teste det nå. Min venninne bruker en mann, man kan visst bytte ut Siri med en mann?
|
|
|
#3 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To Siri with love - How One Boy With Autism Became B.F.F.'s With Apple’s SiriMine barn er veldig glade i å snakke med Siri, men det har nok ikke falt dem inn å prøve seg på en ordentlig samtale. Kanskje noe for gutten med AS/ADHD? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: To Siri with love - How One Boy With Autism Became B.F.F.'s With Apple’s SiriPå Samsung S-telefonene trykker du på en tast med bilde av en høyttaler på, på tastaturet.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To Siri with love - How One Boy With Autism Became B.F.F.'s With Apple’s Siritalebasert søk og Ok Google/Google Now er vel ikke helt det samme, selv om de bruker en del av de samme funksjonene.
|
|
|
#6 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: To Siri with love - How One Boy With Autism Became B.F.F.'s With Apple’s SiriJeg lekte meg med ok Google i går og klarte å slå på vekkerklokken. Jeg klarte ikke å slå den av
|
![]() |
|
|