|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Forede Dr. Martens
Jeg husker at jeg HATET mine Dr. Martens fordi jeg var iskald og sklei rundt som Bambi på isen, men ALDRI om noen hadde fått meg til å innrømme det.
Ja, det tar kjempelang tid. I mellomtiden må man tåle blødende gangsår i ukesvis. Jeg er veldig glad jeg er blitt så voksen at jeg ikke gidder å utsette meg selv for det bare fordi skoa er finere enn alle andre sko i hele verden.
![]() |
![]() |
#22 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forede Dr. MartensDet tok ikke kjempelang tid og blødende gnagsår for meg altså. Men det tok en stund før de ble gode ja. Til gjengjeld har man dem lenge. Jeg har fremdeles et par igjen fra 1998 som er veldig fine og brukbare. Og gode å gå med.
![]() |
#24 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Forede Dr. MartensJeg har røde støvletter, og de er ikke vonde i det hele tatt. Men de er ikke forede da.
![]() |
#25 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Forede Dr. MartensNår de er skikkelig utgått og klar til kasting, da er de kjempegode! Men sjeldent glatte.
![]() |
|
|