|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Har du latt håret blir grått? | |||
| Ja, og eg er under 40 |
|
5 | 4,59% |
| Ja, og eg er over førti |
|
8 | 7,34% |
| Nei. Ikkje enno |
|
53 | 48,62% |
| Nei, erru gærne? |
|
43 | 39,45% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du latt håret bli grått?
Eg syns ikkje bilde nummer to frå venstre her er pent. Spesielt ikkje i tilfeller der den opprinnelige hårfargen er veldig mørk. Då syns eg det er bedre å farge det heilt grått mens ein ventar på at det ekte grå skal vokse lengre ut.
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Men disse nye gråhårede dere ser, er de jevnt grå over det hele, eller? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Tja. Jeg har bare noen få grå hår ennå. Såpass mange at det glimter litt i sølv (jeg er ganske mørk i håret eller) og jeg er 42. Jeg vet jo ennå ikke hvordan det blir, men det ser ut som om det blir hele grå hår og ganske spredt i håret. Enn så lenge synes jeg i hvert fall at det er pent. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har opprinnelig veldig mørkt hår så de grå hårene synes kjempefort i tinningen og foran i skillen. Vet at det også synes i bakhodet, i underhåret så jeg har muligens en god del grått nå...
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Variert, egentlig. Fra de som har en grå stripe, til de som har grått spil i håret jevnt over.
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg er godt over førti og farger håret støtt og stadig.
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Har du latt håret bli grått?Striper håret for at det ikke skal se så grått ut. Fikk de første grå da jeg var 24, er 41 nå. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har ikke spesielt mange grå hår, og etter denne sommeren, er det umulig å se forskjell på solbleket hår og de som bare er hvite fordi jeg er så urgammel. Jeg vurderer å fagre nå, men det er fordi håret er så stripete etter sommeren og jeg begynner å få ettervekst.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har mye grått, og farger. Ikke ofte nok egentlig, men ca hver andre/tredje måned. Når jeg runder førti om seks år kan det være jeg gir mer faen.
|
|
|
|
#10 |
|
koko
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg er ikke 40 enda, men har blitt skikkelig kjipt kommunegrå. Har alltid vært gylden lysblond, så den mørke, nitriste gråfargen er jeg ikke klar for enda. Farger og kan ha endel ettervekst uten at det synes veldig heldigvis.
|
|
|
#11 |
|
Viser tenner
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Er 42, og har fått noen grå hår i løpet av de siste årene. Jeg har "alltid" farget/tonet håret, så for meg er det en del av vedlikeholdet.
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg har ikke fått grå hår ennå, så jeg har ikke svart i pollen.
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Jeg og. Se på denne flotte dama for eksempel:
Jeg syns det kan være fint jeg. Jeg har også mest grått på siden, endel opppå, og lite i nakken.
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Den linken var gull. Den skal jeg se mer på.
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Ke? Den skjønte jeg overhodet ikke logikken i, Candy.
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du latt håret bli grått?For min del eller fra bloggen? Det er vel klassisk; hvis det er helt åpenbart at du ikke trenger det, er det ok å farge det grått. Du må for guds skyld ikke VÆRE grå.
|
|
|
#18 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du latt håret bli grått?Jeg er midt i tredveåra (sikkert like gammel som Kate |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Hva du velger for din egen del er jo helt opp til deg (jeg farger jo også håret mitt og er ikke helt klar for å være grå ennå), men det hørtes ut som du snakket om dette som om det var en universell regel. Jeg er uenig. Både på prinsipielt grunnlag, men også på et trendgrunnlag.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Dette kom ikke fra meg, altså.
|
![]() |
|