|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Hvilken farge? | |||
Mal i frostrøyk (brukket hvit) som planlagt! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 70,00% |
Mal det grått, det gjør alle andre. |
6 | 15,00% |
Eget forslag i tråden. |
6 | 15,00% |
Deltakere: 40. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Hus fra 2014 - vi malte i sommer. Sort takstein, sølvfargede takrenner, capri (grå) som hovedfarge og klassisk hvit rundt vinduer, vindskyer (skrives det sånn?) og hjørnekasser. Veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Vi har sort nyfunkis med flatt tak. Det var ikke så vanlig i dette området da det ble bygget i 2004, så "alle" vet hvilket bygg det er.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?"Mitt" hus har ingen farge.
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Mørkeblått.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Ikke velg grått, Saint! Det blir helt feil farge i forhold til tidsepoker huset er fra. (Tror jeg.)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?
Det tror jeg også. Selv om hvitt er fristende fordi det er pent heller jeg til å velge noe annet. Men hva skal dette noe annet(TM) være?
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Vi har hvitt hus uten kontraster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Vårt hus fra 1961 var tidligere solbleket og avskallet mørkerødt, og mannen hatet fargen intenst, så i fjor sommer malte vi det mørkegrått (S8500-N, tror jeg) med hvite karmer. Vi har originalt skifertak på huset, og sprosser i vinduene.
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Huset vårt er beige(Utmark) med hvit(Eggehvit)staffasje. Det kler huset veldig godt.
![]() |
#10 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Mitt hus er mørkegrått med egghvit staffasje, men det er bygd tidlig på søttitallet. Du bør gå for opprinnelig plan og male brukket hvit, tror jeg.
![]() |
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Ikke grå.
![]() |
#12 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Nydelig bilde av Trondheim. Gult, rødt, brunt og skifertak. Jeg synes slike gamle hus skal ha gammel farge som nevn, eller en hvitfarge med anelse gult, Y.
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
De er utrolig fine - jeg håper du finner noen som kan lage nye uten at dere må vinne en stor lotto-gevinst for å ha råd til det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Nå ser jeg bildet. Dette huset hadde jeg malt brunt (mørkt) med hvite lister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Fint hus, forresten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken farge har ditt hus?Vi har tilnærmet sort (koksgrå/sæterbrun) hus med hvite (frostrøyk) karmer og er veldig fornøyd. Jeg elsker det! Men huset vårt kler den fargen veldig mye mer enn både hvitt, gult og rødt/grønt som det har vært før vi overtok, og vi har sort tak. Jeg tror det kunne være lekkert hos dere også. Vi har/hadde forøvrig blå garasjedør og inngangsdør, det var veldig fint sammen, men byttet nylig dør og da ble den hvit fordi de ikke klarte å lage blåfargen vi ønsket oss.
![]() |
|
|