Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke dress(er)?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-14, 21:45   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke dress(er)?

http://www.finn.no/finn/torget/annon...ma%20tec%20%2B

Gammel 07-11-14, 21:48   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billigst mulig, det meste er helt ok. Kappahl, reflex, hh, friends, reima kiddo.

Gammel 07-11-14, 21:51   #3
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis han sliter så enormt mye på klær hadde jeg ikke kjøpt en dyr dress i alle fall, heller flere billigere.

Når jeg tenker etter har jeg hørt at Europris sin dress er slitesterk. Tror ikke den koster stort mer enn 399 evt 499. Jeg hadde testet den, jeg. Det ligger en stor Europris på Lund med godt utvalg sånn i tilfelle dere skal i Dyreparken en dag.

Gammel 08-11-14, 00:47   #4
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for mange tips og meninger.

Er det forresten noen av dere som kan bekrefte/avkrefte at didrikson sine er veldig smale?

Det ideelle er nok å ta ham med på en prøverunde, dog usikker på om jeg "tør": Barnas hus er den butikken med best utvalg her(men må jo ikke kjøpes der nødvendigvis) og jeg har vært innom og sett at de blant annet har en nydelig klar grønn isbrjørn dress mens reflex sin er svart og grå. Gutten min elsker farger og spesielt grønn...jeg lukter utfordring!

Enn så lenge så har han reservedressen fra i fjor som faktisk fremdeles såvidt passer, den måtte prøves i hui og hast i forgårs når vi våknet opp til kulde(og idag snø - men den regnet dessverre bort).

Kappahl eller europris sin har jeg også hørt en del bra om. Det vikgiste foruten slitestyrke er nok at dressen er vanntett, er den ikke det er han våt temmelig kvikt nærmest uansett. At det skal være så vanskelig! Enn om alle disse butikkene kunne ha lagt samme stedet så det var fort gjort å ta en prøverunde.

Gammel 08-11-14, 07:03   #5
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Isbjørn synes jeg er smale. Men veldig gode. I alle fall buksene.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-14, 09:16   #6
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Isbjørn sine er smale ja.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-14, 09:23   #7
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jollyroom har tilbud på noen vinterdresser, kanskje du finner noe der.

Gammel 08-11-14, 09:52   #8
millact

Standard

Mulig jeg selger vår Isbjørn i 116 siden han og har en reima og bukser.

Gammel 22-11-14, 23:43   #9
millact

Standard

Vet ikke om du har kjøpt dress(er), men www.lekmer.no har salg nå og har fri frakt i tillegg. Jeg ville kjøpt didrikson tror jeg.

Gammel 23-11-14, 01:00   #10
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Vet ikke om du har kjøpt dress(er), men www.lekmer.no har salg nå og har fri frakt i tillegg. Jeg ville kjøpt didrikson tror jeg.

Takk for tips!!
De fargene som er aktuelle er bare igjen i størrelse 120 - blir det alt for stort mon tro? Han bruker 110 i den vi arva fra dere nå; den er bare akkurat. Vanskelig det skal være. Med det været som er nå for tiden spørs det om han ikke egentlig trenger forede regnklær heller enn en vinterdress.

Gammel 23-11-14, 09:14   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Takk for tips!!
De fargene som er aktuelle er bare igjen i størrelse 120 - blir det alt for stort mon tro? Han bruker 110 i den vi arva fra dere nå; den er bare akkurat. Vanskelig det skal være. Med det været som er nå for tiden spørs det om han ikke egentlig trenger forede regnklær heller enn en vinterdress.

De er store. Vi prøvde i butikken nå i helgen. Jenta vår er over 140 cm og kunne brukt 130 dress, jeg syntes den var kort i ryggen, så jeg kjøpte str 140 hos lekmer i går. Regner med at jenta vår kan bruke den ut denne sesongen, minst. Ikke alltid lett å være lang 8 åring. Didrikson dressen har i tilleg ekstra stoff på armer og ben som løsnes ved å sprette en søm.

Gammel 23-11-14, 15:55   #12
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min erfaring er at PoP er mest slitesterke for gutter i aktiv lek.

Gammel 23-11-14, 16:50   #13
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Min erfaring er at PoP er mest slitesterke for gutter i aktiv lek.

Jeg reklamerte på to POP dresser forrige sesong, sømmen i baken klarte seg ikke. Didrikson skal være sterk på rivestyrke og slitesterke.

Gammel 07-02-15, 11:56   #14
Chablis
Drømmer

Standard

Min.3klassing bruker utebukse, han har fått klar beskjed om at den skal brukes. Brukte han ikke den, måtte han ha på ullstilongs. Da var valget lett.

Gammel 07-02-15, 12:10   #15
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Min.3klassing bruker utebukse, han har fått klar beskjed om at den skal brukes. Brukte han ikke den, måtte han ha på ullstilongs. Da var valget lett.

Det får min beskjed om også. Hjelper det? Nope. Og for min del tenker jeg at så lenge han er en frisk unge så er det ingen kamp jeg orker å ta.

Gammel 07-02-15, 13:51   #16
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det får min beskjed om også. Hjelper det? Nope. Og for min del tenker jeg at så lenge han er en frisk unge så er det ingen kamp jeg orker å ta.

Her tar vi den kampen, men nå leker de mye i snøen eller spiller fotball og blir våte om de ikke har på utebukse.
Det tok lang tid før han hørte.

Gammel 07-02-15, 21:01   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Her tar vi den kampen, men nå leker de mye i snøen eller spiller fotball og blir våte om de ikke har på utebukse.
Det tok lang tid før han hørte.

Det gjør ikke min, og derfor ser jeg ikke noen grunn til å ta den kampen. Men hadde han vært våt hver enda dag, så hadde jeg personlig gått i alle friminutt og fått på han utebukse. Jeg kommer veldig sannsynlig til å måtte ta den kampen med lillebror, han er en helt annen type.

Gammel 07-02-15, 12:17   #18
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min fjerdeklassing bruker utebukse mye. De er ute og leker hver helg. I tillegg bruker han den på skolen. Jeg ser en del andre dropper den på skolen, men storebror liker å leke og liker ikke å være våt og kald.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-15, 12:56   #19
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Min fjerdeklassing bruker utebukse mye. De er ute og leker hver helg. I tillegg bruker han den på skolen. Jeg ser en del andre dropper den på skolen, men storebror liker å leke og liker ikke å være våt og kald.

Han har brukt fjorårets bukse hjemme i helgene, men her har det ikke vært så veldig mye snø. PÅ skolen bruker han ikke den han har hengende.

Gammel 07-02-15, 12:47   #20
millact

Standard

Det ble en ludo vinterdress til yngste til neste år. Den duger helt sikkert. 399 på salg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.