|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Klarer jeg å flislegge veggen mellom benk og overskap?Du klarer det. Jeg har klart det selv, det tok lang tid, men det ble bra. Flisla mellom kjøkkenbenk og overskap.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klarer jeg å flislegge veggen mellom benk og overskap?Klart du kan! Selv jeg kan legge fliser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Klarer jeg å flislegge veggen mellom benk og overskap?Betyr det at man kan legge fliser over kjøkkenbenken selv også? Eller blir det fort ikke-pent. Jeg er alt for lite nøye av meg, og gubben som er superpetimeter skal gjøre ting så perfekt at han aldri får begynt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Klarer jeg å flislegge veggen mellom benk og overskap?Jeg har en far og en bror som begge har jobbet mange år med flislegging (som begge nå er i andre jobber). De har lært meg å se forskjell på hva de gjør og hva amatører gjør. Men hvis du ikke er av typen som hisser deg opp over kosmetiske ting, så synes jeg du skal kjøre på. Du klarer jo alt mulig annet rart.
![]() |
![]() |
|
|