|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Her går alt så meget bedre i år, jeg holder pusten og håper det varer. Storesøs på 16 bruker raggsokker i Dr. Martens, hun ønsker seg enda et par Uggs til jul fordi de er så varme og deilige, hun bruker til og med ulltrøye igjen, etter mange år uten. Storebror på 20 har overraskende nok endelig innsett at han ikke bor i Florida og har, for første gang på ørten år, vanntette og forede vintersko av sneakerstype. Og stillongs. Halleluja! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Jeg har ikke tenåring, men så at HUB skoene ble foreslått. Så da ville jeg bare fortelle at mannen elsker virkelig sine HUB-sko. Det er ekte skinn, og han sier de er helt fantastiske å gå med.
|
|
|
#23 |
|
snur
|
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Her brukes det fortsatt joggesko, både 13-åringen og 10-åringen. Nå begynner det å bli ned mot 0 men er fortsatt tørt så da funker det bra. På vinteren har de begge brukt Timberlands.
|
|
|
#24 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?11 åringen går med noen Dr. Martens liknende støvler, Hunter støvler når det regner og UGGS når kulda setter inn. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?13-åringen vår er kjempefornøyd med disse:http://www.sportamore.no/produkt/696...ii-gtx-jr-brun. De er vanntette og pustende.
Ongan 01, 04 og 07 Sist redigert av Isbjørn : 18-11-14 kl 22:06. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Enn så lenge brukes joggeskoene fortsatt. 14-åringen har vært med i butikker for å se på vintersko, og rister på hodet av alt som kan ligne på noe fornuftig. Spent på hva han ender opp med.
|
|
|
#27 |
|
Audacious
|
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Min tenåring går med army boots. Klassiske, norske army shop-støvler. Når det blir kaldere bruker hun ullsokker i dem. Jeg blir litt sprø av tida det tar å snøre dem, men ellers er de jo veldig greie.
|
|
|
#28 |
|
Pauset
|
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Etter mye leting (vanlige vintersko med borrelås eller type Kamikstøvler skulle han IKKE ha), så ble det disse GTX-skoene fra Viking. Han er 11 år og relativt voksen for alderen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Mange fine sko her! De siste der fra Viking var jo kjempefine |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Takk for mange bra tips. Min gutt bruker 43 i sko så det er voksensko vi må se på.
|
|
|
|
#32 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Forede Converse vil han visst ikke ha nå.
|
|
|
|
#33 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Uggs altså? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Her går min tolvåring i Nike Free og Converse..... |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Gådd altså, idag gikk min 18 åring barbeint i Toms..... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Min 13-åring bruker Converse eller forede wedges med kilehæl. Jeg sukker litt, men det er verre kamper å ta sålenge vi ikke har snø og slaps.
|
|
|
#39 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Enn så lenge converse. Innimellom Hunter, og når vinteren setter inn har hun uggs. Men converse er det nå om dagen. Jeg har gitt opp.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva har tenåringene på bena nå i november?Min ønska seg en type Vans, og de er fora med tjukt saueskinn på innsida. Gode på foten, kanonvarme - og litt for dyre.. Uansett, det fikk han ut av conversa, og han holder seg varm!
|
![]() |
|
|