|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Sjokoladekalender. En på jobben og en hjemme (men den på jobben er fancy og inneholder mange biter med alkohol, hvilket jeg ikke liker, så den deler jeg med en kollega).
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Det ble lakriskalender fra Johan Bülow og en Mini-Tisch sjokoladekalender fra Lindt for å ha på kontoret for meg i år.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?I år skal jeg ha en hobbykalender. Jeg ordner meg det selv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Nei, det har jeg vel aldri hatt i voksen alder. Men kanskje jeg skulle hatt?
|
|
|
#6 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Vi har pakkekalender med 12 pakker til gutten, 6 til meg og 6 til mannen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Flaxkalender vanligvis. I år skal jeg lage prosjektleder til meg og mannen, med godis. Konfektbiter ol. Fordi jeg hadde posene, men kjøpte plutselig schleich-kalender til ungene og droppa gaveopplegget.
|
|
|
#8 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Tror jeg fortjener en slik kalender.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Ja jeg har en fra det lokale idrettslaget som barna er medlemmer i. Alle i familien har en hver siden barna må selge kalendere
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?I år skal jeg prøve en te-kalender for første gang. Er spent på den. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Jeg får pakkekalender med en venninne; jeg har lagd til henne også. Ellers ønsker jeg meg en flaxkalender også, ja, egentlig sjokolade og lakris også - men strengt tatt trenger vel ikke de to sistnevnte å være kalender da.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Har julekalender fra lakris . Gleder meg til den . |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Kjenne eg har litt lyst på så skal sjå kva eg finn på butikkane! Nokon som har å anbefale som eg kan kjøpe i butikk og ikkje på nett?
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Julekalender til deg selv - har du det?
Det er iallefall en del parfymer og lignende som har ulike kalendere. Jeg så på denne i fjor:
|
![]() |
|
|