Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-14, 21:17   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Hvis jeg får god vin, ei geit og noe hjemmelaga er jeg strålende fornøyd. Vi prøver å redusere både kjøpepress og pakkehaug.

Det hadde jeg også blitt!

Så om noen spør så vil jeg mye heller ha rødvin enn ting som skal settes i et skap.

Jeg synes forresten Kähler hus er fine, men vet ikke hvor jeg har plass.

Gammel 24-11-14, 21:18   #22
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bøker, bøker, bøker (det ønsker jeg meg alle år), garn, hobbyting, film og biletter til klassisk musikkonserter.

Gammel 24-11-14, 21:22   #23
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og rødvinsglass!

Gammel 24-11-14, 21:23   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg alltid smykker og ørepynt (gjerne til hverdagsbruk) og skjerf i silke eller ull. Jeg ønsker meg en ny paraply etter at den fine Marimekko-paraplyen min omsider måtte kasseres etter uvanlig mange års bruk, og så ønsker jeg meg ny hverdagsveske og ny toalettveske, og reisetoalettveske. Og andre slags vesker, hvis de er fine. Og en vannflaske eller annen vannanordning til bruk på jobben, og flere tynne, pene tekopper til tekannen min.

Og så er det alltids noen fellesting vi ønsker oss, til kjøkken og slikt. I år har vi kommet på serveringsboller (til salat og varmmat) - får kanskje kikke litt etter et mønster vi kan tenke oss.

Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-14, 21:33   #25
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke så mange ønsker, men ting som hadde vært fint å få, er gavekort på klær, smal turbukse, overtrekksbukse eller skibukse i smal modell, mellomtykk ulltrøye, gavekort fra Kitch'n og Ting.

Gammel 24-11-14, 21:40   #26
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg flere tallerkner til serviset, ullskjerf/pynteskjerf, nye stretslaken, mykt satinsengesett, toalettveske fra Lulu, kremstæsj til ansikt fra Clearins, votter fra Johaug, pysjbukse i flanell fra Jean Paul el. l., gavekort på Bennetton, silikon røreredskap og matpensel, kaffekapsler fra Nespresso.

Egentlig ønsker jeg meg en diamant til i allianseringen min, en Burberryveske og diamantøredobber med litt størrelse på men det har jeg ikke sagt til noen.

Gammel 25-11-14, 10:52   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom på en ting jeg ønsker meg - og ler litt av at det er dette jeg ønsker meg av mannen.
Turvaffeljern!

Gammel 25-11-14, 11:12   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg brødboks, reisebøker, en skikkelig tykk og varm morgenkåpe, diverse bøker og ørepynt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-14, 11:35   #29
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

- Nye håndklær - både dusjhåndklær og små håndklær da nesten samtlige synger på siste verset (de ble stygge i sommer, men så tenkte vi at det var en fin ting å ønske seg til jul så da er de ikke blitt byttet ut enda).
- Grønnsaksbørste
- Eggedeler
- Gavekort hos fotografen til forstørrelsene vi tenkte å ha
- 3 pakning med skjærebrett siden det ikke er noe mer igjen av de gamle, og det siste straks må kasseres (har fortsatt igjen skjærefjøl til brød altså, men greit å ha slike tynne til kjøtt, fugl/fisk og grønnsaker siden de vaskes en del)
- Billetter til Dyreparken i sommer
- Gavekort hos IKEA

Og så kunne jeg godt ha ønsket meg flere store krus i Alveserien til Wiik & Walsøe. Har to stykker, og det er litt lite når de blir brukt hver dag og gjerne når jeg har kaffebesøk. Hårføneren er noen år gammel, og har nok ikke så lang levetid igjen så jeg burde nok ha ønsket meg en ny, men siden vi har så mange barn har vi sagt at vi har forståelse for om folk ønsker å prioritere gave til dem, så da fant vi ut at vi kunne ønske oss ting til huset/fellesen om noen allikevel vil gi gave.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.