|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?
Det hadde jeg også blitt!
![]() |
#22 |
Leser
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Bøker, bøker, bøker (det ønsker jeg meg alle år), garn, hobbyting, film og biletter til klassisk musikkonserter.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg alltid smykker og ørepynt (gjerne til hverdagsbruk) og skjerf i silke eller ull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg har ikke så mange ønsker, men ting som hadde vært fint å få, er gavekort på klær, smal turbukse, overtrekksbukse eller skibukse i smal modell, mellomtykk ulltrøye, gavekort fra Kitch'n og Ting.
![]() |
#26 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?Jeg ønsker meg flere tallerkner til serviset, ullskjerf/pynteskjerf, nye stretslaken, mykt satinsengesett, toalettveske fra Lulu, kremstæsj til ansikt fra Clearins, votter fra Johaug, pysjbukse i flanell fra Jean Paul el. l., gavekort på Bennetton, silikon røreredskap og matpensel, kaffekapsler fra Nespresso.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva ønsker du deg til jul?- Nye håndklær - både dusjhåndklær og små håndklær da nesten samtlige synger på siste verset (de ble stygge i sommer, men så tenkte vi at det var en fin ting å ønske seg til jul så da er de ikke blitt byttet ut enda). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|