|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseVi har Teema, både tallerknene og skålene står fint i oppvaskmaskinen vår (Asko XXL). Jeg synes det ser ut som Origo skålene er høyere/brattere enn Teema?
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseJeg har alt mulig rart i skapene, men i det siste har jeg fått en del fra Teema-serien, og jeg synes den er veldig oppvaskmaskinvennlig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseDet ser ut som de krummer litt mer, faktisk, og det kan nok ha en del å si for stablingen.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseJeg har skåler fra Teema og synes de stabler fint i oppvaskmaskinen. Vi setter dem i nederste kurv på annenhver "plass". |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg et hverdagsservisealt ein tek bilde av altså...
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsservise
Tusen takk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Liker han sånn:
|
|
|
#9 |
|
|
Han liker mer den siste, men aller helst en som er enda flatere, tror jeg. Men den siste kan han nok leve med. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Ah. Jeg tror muligens det er litt norsk/svenske språkforvirrelser ute og går. Evt. dialektforvirring.
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseOrigo og Teema er ikke like i fasongen, nei. Teema har mer rette kanter på skålene, i tillegg til tydelige kanter på asjettene. Jeg liker begge, særlig fordi de finnes i mange fine farger, og de passer godt sammen, synes jeg.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseDa er det nok den nederste jeg viser deg han vil ha. Den er ganske mye større enn de små skålene som Syrin viser frem.
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsservise... Mens for meg er egentlig fat vanlig tallerken, og det du spiser suppe av en skål. :bergenser:
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
For meg er skål og en bolle det samme, altså noe dypt uten suppetallerken-kant.
|
|
|
#15 |
|
Klar
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseHvor får man kjøpt Iittala Teema i fine farger? Dvs ikke hvit? Jeg syns det var kjempefint og vil ønske meg litt til jul, men klarer ikke å finne nettbutikker som har mer en hvit og såvidt blå selv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Anbefal meg et hverdagsserviseVi har fortsatt ikke fått kjøpt noe for vi har ikke funnet de perfekte müslitallerkene. Nå har jeg kommer frem til at mannen får behåller de gamle vi har til det formålet og så kjøper vi noe nytt til alt annet bruk. |
|
|
|
![]() |
|
|