|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagSkal på tur med jobben til mannen.
|
|
|
|
#2 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagFor ti år siden eksisterte et koselig sted som her Mirage. Det vil vel si at det ikke finnes lenger, men koselig var det. Av sentimentale grunner lurer jeg på om det finnes lenger?
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagMirage finnes enda det, Kaprifol - takk og pris for det. Det er imidlertid ganske støyete og trangt der på kveldene i helgene. Om jeg skal anbefale en cafe' må det bli Aunegården. Den holder til i en gammel slakterforetning og det er en cafe' med sjel. At de har byens beste kaker er vel heller ikke til å forakte. De har også en fin meny for lunch og middag. Om dere har mulighet, og været er bra vil jeg anbefale en tur med fjellheisen. Der får dere nytt synet av byen, havet og fjellene/naturen rundt!
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagIkke helt enig når det gjelder Aunegården, syns det er dyrt der og kakene er ikke så gode som de engang var. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Viser tenner
|
Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagJeg liker også Gründer godt, men det er et sted jeg går med venninnene mine ikke et sted jeg går alene med mannen ...
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagStemmer for Aunegården jeg også. Veldig, veldig koselig rett og slett. Men kakene er dyre, ja.
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagTakk for tips damer
|
|
![]() |