|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når er det for sent å ringe noen? | |||
| etter ni |
|
16 | 14,81% |
| etter halv ti |
|
17 | 15,74% |
| etter ti |
|
66 | 61,11% |
| etter halv elleve |
|
7 | 6,48% |
| etter elleve |
|
2 | 1,85% |
| Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Etter kl 22.00 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Absolutt grense er kl 22, men helst ikke etter 21:30 heller. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Jeg er oppdratt med at klokken 22 er for seint. Om vedkommende har mobil, så går det jo an å sende melding og spørre.
|
|
|
#6 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Til familie og venner er grensen 22:00, til mer perifere mennesker er grensen 21:00.
|
|
|
#7 |
|
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Og om telefonen her hjemme ringer etter 22:30 tror jeg at noen er død eller havnet på sykehus eller noe ...
|
|
|
#8 |
|
padawan
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Jeg blir ikke bare sur hvis noen ringer etter kl 22:00, men jeg blir faktisk litt redd, og tror noe har skjedd.
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Sv: Når er det for sent å ringe noen?22 er vel det de fleste forholder seg til? Jeg ringer sjelden noen etter åtte, men kan ringe frem til ti, men aldri etter. (Selv ikke ett minutt.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Jeg lærte hjemme at man ikke ringer etter kl 22.00. Hvis om atte dersom atte man måtte ringe etter kl 22.00, ble jeg opplært til å beklage at jeg fortyrret så sent og kun gi en kort beskjed. |
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Skal jeg ringe til noen jeg ikke kjenner godt etter halv ti om kvelden så bør det være rimelig viktig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Etter kl. 2200 bør det være skikkelig viktig, type beskjeder som ikke kan vente til neste dag.
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Fremmede tror jeg ikke jeg ville ringt etter 21. Kanskje 22, det kommer litt an på. Etter 22 ringer jeg ingen dersom det ikke er avtalt.
|
|
|
#18 |
|
Fornøyd
|
Sv: Når er det for sent å ringe noen?Jeg har vel egentlig 22 som grense, men når jeg tenker meg litt om, så tror jeg nok ikke jeg hadde ringt en vilt fremmed så sent. Da tror jeg at jeg ville satt grensa ved 20:30 eller noe sånt.
|
![]() |
|
|