|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dessert på ukjent kjøkkenJeg elsker jo Tiramisu da, og det kan vel de fleste kjøkken klare? Den skal jo ikke steike, og man lager den jo dagen før gjerne, eller tidligere på dagen. Det eneste man trenger er jo en visp og bolle og en form å putte den i. Jeg har en veldig god oppskrift hvis du er interessert.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dessert på ukjent kjøkkenJeg har laget sjokoladefondant i ukjent ovn, og det var vanskelig å vite eksakt riktig tidspunkt å ta dem på når man ikke kjenner ovnen, syntes jeg. I tillegg har jeg opplevd at de steker videre selv om man tar dem ut av ovnen og har mange desserttallerkener man skal velve dem over på, men da stod de riktignok i ildfast form og ikke papirformer (ser for meg at man ikke får det problemet med papirformer). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dessert på ukjent kjøkkenJeg har bare laget det et par ganger selv, og fått servert en gang hos Toffskij. Jeg brukte ferdig sorbet fra Kulinaris, en kule i et vinglass, og fylte på med vin - vet ikke helt, en desiliter kanskje? Usikker på om Toffskij sin sorbet var hjemmelaget, men tror egentlig ikke det. Funker fint med ferdigkjøpt ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dessert på ukjent kjøkkenFlotte greier |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |