|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Det er fort gjort å glemme å sette den på lydløst når man legger seg (eller kanskje man ikke vil) Mange bruker dessuten mobilen som vekkerklokke, dermed ligger den gjerne på soverommet. Jeg sender derfor ikke sene SMS dersom jeg ikke må. (Men jeg kanskje SMS i mellomrommet mellom sent og natt, 22-23:30)
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender - og mottar - sms til alle døgnets tider. Har stort sett på lyd på telefonen tilfelle noe skjer med min gamle morfar (eller andre), men slår av smslyden. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg tar aldri med telefonen på rommet når jeg skal legge meg, så jeg tenker ikke over at andre kan ha den liggende på nattbordet, og derfor kan jeg finne på å sende sms tidlig og sent. Jeg er litt impulsiv der..
|
|
|
#5 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg ser aldri på klokka når jeg sender sms.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?
Samme her |
|
|
|
#8 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Den natta jeg fødte sendte jeg masse smser, men ellers gjør jeg sjelden det om natta. Men har mye lavere terskel for å sende sms seint/tidlig enn for å ringe.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker min mobil som vekkeklokke. Derfor er den alltid på. Jeg sender ikke sms etter kl. 2200 om jeg ikke må. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg bruker telefonen min som vekkerklokke, ergo slås den ikke av. Jeg har ingen intensjoner om å ta den på lydløs, siden jeg velger å være tilgjengelig skulle det være nødstilfeller.
|
|
|
#11 |
|
Come what may...
|
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Folk kan sende hvor mange sms dem vil, jeg hører den ikke uannset! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Samme her. Det skjer såpass sjelden at jeg ikke gidder å endre innstillingen på telefonen min hver kveld, så sånn sett er det min egen skyld hvis jeg våkner av SMS-er. Jeg sender ikke SMS om natten eller veldig sent på kvelden heller (bortsett fra kanskje en gang iblant når jeg er på fest
|
|
|
#13 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen gang for sent å sende sms?Jeg sender heller ikke sms midt på natten, men noen ganger hender det jeg sender etter "ringetid" altså etter ti, men før tolv. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja - jeg tilhører nok dem som burde hatt alkolås på mobilen...
|
|
![]() |
|
|