|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Og for eventuelle lavkarbere synes jeg forresten det funker utmerket å pakke fyllet inn i store salatblader i stedet for lefser.
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Jeg så nettopp noen som laget sin egen tortillalefse. Var det på Facebook eller Snap, da tro? Jeg har en følelse av at det var noen her inne.
|
|
|
#3 |
|
Eklektisk
|
Sv: Taco med det lille ekstra?
Jeg har laget. Litt forarbeid, men datter (11) hjalp til med steking. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rockesøster
|
Jeg lager mine egne lefser, og det er så utrolig godt, både de med maismel og de med hvete. Men det tar noe tid å kjevle og steke dersom man er mange.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Var Spoon tror jeg?
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Vesla har laget lefser mange ganger. Tror ikke det er så biggie egentlig, og de smaker vanvittig mye bedre enn vanlige flislefser. Eller så er maislefsene ganske gode.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Taco er jo på toppen av trendbølgen om dagen! Du finner massevis av deilige oppsrkifter på nett, f.eks. med langtidskokt kjøtt, masse ulike hjemmelagede sauser, og selvfølgelig; fish tacos.
|
|
|
#8 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Guacamole, akkurat sånn som Skilpadda beskriver det. Jeg bruker lime i. Og har gjerne også oppi litt hakket tomat (ikke alt søet, da).
|
|
|
#9 |
|
*_*
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Jeg synes det er godt å rocke opp tacoen med spicy og knasende sprø mandelbiter-
|
|
|
|
#11 |
|
Tatt på
|
|
|
|
#12 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Hvis du først vil gjøre det fancy så kan det serveres både fisk, kylling og marinert biff.
|
|
|
|
#13 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taco med det lille ekstra?Tina Nordström har en oppskrift på oste tortillas. Jeg husker ikke eksakte mål.
|
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Pico de gallo må du ha.
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taco med det lille ekstra?Røde chili beans? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Off the map.
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Jeg har fått "flautas" på restaurant, det var godt og litt artig.
|
|
|
#20 |
|
Off the map.
|
Sv: Taco med det lille ekstra?Jeg synes også at Taco er god festmat når man gjør litt ekstra ut av salsaer og tilbehør.
|
![]() |
|
|