|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Klarer Joika sykle 45 min på spinningsykkelen sin kl 6 i morgen tidlig? | |||
| Ja, jeg har trua! Joika klarer det hun bestemmer seg for! |
|
54 | 77,14% |
| Nei det er altfor tidlig og Joika er i for dårlig form! |
|
14 | 20,00% |
| Annet (skriv i tråden) |
|
2 | 2,86% |
| Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Tror det er enklere om du drar til et treningssenter og blir med på en spinningtime. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Men det er bare viljestyrken det kommer an på. Og når klokka ringer i morgen tidlig, og du VET at du har bestemt deg, så er det bare å få på treningstøyet i halvsvima, og komme i gang. Du vil være halvveis før hodet ditt har skjønt hva du holder på med!
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Klart du kan! Legg deg tidlig i kveld, så blir det enklere å stå opp! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Jeg har sett på dette mens jeg syklet den første gangen... (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Klart du klarer det om du bare vil |
|
|
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?
Ha-ha, sånne programmer ser jeg også på mens jeg sitter og tråkker. Med skam å melde gleder jeg meg som et barn til den norske utgaven av Slankekrigen eller hva det nå heter.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Ja, det klarer du!
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?You can do it! Men du, hvis du er i dårlig form er det lov å starte med litt kortere enn 45 minutter. Jeg synes i hvert fall ofte det er vanskelig å følge opp hvis det må være mye og lenge hver gang. Jeg skal sende deg en heia-tanke når jeg står opp klokken 6 for å dra på jobb! (hvis jeg klarer det, da.
|
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Kanskje det er lettere om du sykler litt kortere, men oftere? 1 mil hver morgen f.eksempel? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
intro
|
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Jeg stemmer selvsagt for å gjøre det NÅ i stedet.
|
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Ganske interessant hvordan man prioriterer når det ikke finnes treningssloter til 'normal tid'. Jeg hadde nok slitt fælt med å trene midt på natten og foretrekker heller tidlig om morgenen dersom jeg er nødt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
intro
|
Ja, jeg er ekstrem-B-menneske (og følger dessuten ungene til skolen, så morran før jobb er "opptatt" til hverdags). Og så får jeg hodepine om jeg trener hardt tidlig på dagen.
|
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Det viktigste er jo at vi får trent |
|
|
|
|
|
#15 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Såklart! Har absolutt trua på at du får til alt du vil |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Jeg fikser ikke å trene på kvelden. Hvis jeg er ferdig å trene åtte, synes jeg det blir for sent, for da er det legging av barn, så dusjing, og vips er halve sofa-kvelden gått. Sofatid er hellig.
|
|
|
#17 |
|
Smugleser
|
Det er vel nettopp å ikke ha hellig sofatid som har fått meg i gang med å trene jevnlig, og å ha gjort det et års tid. Eventuelt litt mindre sofatid, altså, som med hell har blitt byttet ut med trening.
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Utrolig sprekt.
|
|
|
|
#19 |
|
snur
|
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Jeg stemte nei, men det er fordi jeg er uhelbredelig B-menneske og vet hvor vondt det er og hvor lett det er å bare sove bittelitt til.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvem tror at jeg klarer stå opp kl 6 og sykle tre kvarter i morgen?Hvis du poster mer nå i kveld, flytter jeg stemmen min.
|
![]() |
|
|