Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barn blir ikke smartere av morsmelk (Dagbladet) (Zol: en gladnyhet til deg!)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 01:06   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn blir ikke smartere av morsmelk (Dagbladet) (Zol: en gladnyhet til deg!)

Ja, jeg må si meg enig i at den uttalelsen er sjokkerende. Man får ingen info om flaskegivning verken her eller der. Ammepolitiet gir ikke rom for slik informasjon. Med tanke på at det som kommer ut av puppen er rent og pent og at det som blir puttet på en flaske er utsatt for bakterier og sånt, så burde det kanskje være på sin plass med et kurs i flasking på lik linje som man kan få hjelp til å amme.

Jeg vil dele et postkort med dere som er sendt inn til Post Secrets. Det er fra USA og der er det motsatt fra her, flaskegivning blir av mange promotert som det rette og mange har problemer med å amme, både i forhold til familie og venner, men også i forhold til arbeid og ellers i det offentlige rom.

Jeg har av diverse grunner vært nødt til å gi flaske til tider til noen av mine barn. Jeg har følt det som henne når jeg har vært på ammerom, kafeér osv. Bare motsatt. Følt meg liten fordi jeg har gitt flaske og rett og slett vært irritert pga dette vanvittig teite mindreverdighetskomplekset som MANGE flaskegivere har. Så kom igjen; bøll med meg fordi jeg har gir flaske, så skal jeg faen med bite hue av deg! :deler:

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:28   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn blir ikke smartere av morsmelk (Dagbladet) (Zol: en gladnyhet til deg!)

Jeg har ringt ammehjelpen. To ganger. Jeg har lagt på røret uten å bli klokere. Tror kanskje de burde få noen nye iblant.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 12:31   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så lenge man gjør sitt beste så er det hovedsaken synes jeg enten man ammer i to uker eller i flere år.

Ungene lever godt på flaskefor.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.