Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor får man kjøpt badehette?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-15, 15:05   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt badehette?

Oppdatering: Det er påbudt i det bassenget vi var i. Jeg fikk badehette av min venninne, og det var noe helt annet enn badehettene jeg brukte som ung.

Gammel 23-03-15, 21:21   #2
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Hm, bor en liberal by, jeg da .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 21:24   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det står at alle MÅ ha badehette på billettluka i vår svømmehall også.

Dog har de av uviss grunn ikke den regelen for de som må ha badebleie. Enten må man ha badehette, eller badebleie, visstnok.

Så vi bor nok ikke i en veldig liberal by, dette er dessuten ENESTE offentlige bad åpent for publikum i kommunen. Som forøvrig er min nabokommune, ja.

(det regnes vel som "offentlig" det på sykehuset også, men det har det ikke vært vann i på noen år da, og det tror jeg ikke det er i det skolebassenget vi hadde skolesvømming i heller)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.