|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åring
Enig her. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
|
Det trenger ikke å bety at man undervurderer ungdommen. For min del så vil jeg ikke at jeg skal være med å tilrettelegge for sexpress for min datter. Jeg tror selvfølgelig at de får gjennomført dersom de ønsker det, men som Kisha er inne på så er det å gi dem muligheten til å si nei, ved å skylde på foreldrene. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Overnatting til 16-åringTilrettelegge sexpress? Å ja, så du har ikke oppdratt henne med ryggrad altså. Synd.
|
|
|
#25 |
|
Pauset
|
Ungdommer er sårbare for alt slags press fra venner og kjærester i den alderen. Det handler mye om å føle seg akseptert. Det handler ikke om å ha ryggrad eller ikke. Det handler om at vi som voksne må hjelpe til slik at de kan unngå vanskelige situasjoner de ikke ønsker å havne opp i. Sist redigert av Jessica : 03-06-07 kl 20:02. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Truth is in the x-files
|
Egentlig tror jeg Sitron er Jessicas datter, i forkledning ...
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Overnatting til 16-åringSelvsagt skulle han få overnatte. Om det skulle bli i min datters seng eller i eget rom, ville jeg overlate til min datter å bestemme. |
|
|
|
#28 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Overnatting til 16-åringJeg ville latt han overnatte.
|
|
|
#30 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringHva med å la det være opp til datteren da, om hun ØNSKER å ha han i sin seng la henne få det. Ingenting er bedre enn å våkne opp ved siden av kjæresten, selv i ung alder. Men om dere snakker om det i forveien og hun ikke føler seg klar for det kan du si han ikke får lov, altså utad er det du som nekter. Om du er redd for at hun skal presses. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
© All rights reserved
|
16-åringer føler seg generelt ganske så overstyrt av foreldre hele tiden. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringJeg ville sagt ja, men han ville fått et eget rom. Når de kom hjem fra fest ville jeg hilst på og sånn, og så gått og lagt meg. Jeg ville slett ikke sittet oppe og overvåket om de faktisk la seg på hvert sitt rom. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Overnatting til 16-åringNå er det faktisk sånn at ungdom på 16 og over bestemmer selv om de vil ha sex. Juridisk sett. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#35 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Ja, jeg kjøper den. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Overnatting til 16-åringJa, jeg hadde latt dem pule. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Borte
|
Sv: Overnatting til 16-åringJa, han hadde selvsagt fått overnatte. Hvor han skulle sove ville vært opp til datteren min å bestemme.
|
|
|
#38 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringHe-he - dette brakte frem gamle minner fra da jeg selv var 16 og spurte mine foreldre om det samme. Etter mye om og men, fikk han overnatte. Først forsøkte mamma seg med at søsteren min og jeg kunne sove på samme rom, så han fikk sove på hennes rom. søsteren min nektet og mamma la madrass på gulvet på mitt rom i stedet.
|
|
|
#39 |
|
Borte
|
Dette ser jeg for meg også. Da jeg var 16 kunne det iallefall ikke falt meg inn å ha sex hvis foreldrene mine (les: mamma) lå og lyttet febrilsk etter om jeg hadde sex. Mulighetene er da så mange ellers. Men koselig nattprat derimot... etter en bra fest - det hadde nok jeg endt opp med også.
|
|
|
#40 |
|
|
Sv: Overnatting til 16-åringJeg synes det er et viktig poeng at det hypotetiske forholdet bare er noen uker gammelt. Alderen i forhold til å ha sex eller ikke er uinteressant for meg så lenge hun er over 16, og oppegående. |
|
|
|
![]() |
|
|