|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Overnatting til 16-åringJeg ville nok latt ham overnatte ja, men jeg ville ha snakket med datteren min for å finne ut hva hun virkelig ville. Det er ikke sikkert han hadde fått overnatte på hennes rom, ikke alle sekstenåringer er klare for sex, men hvordan skal de kunne si nei hvis foreldrene plasserer dem i samme seng? En prat med guttens foreldre høres ut som en god idé også.
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Overnatting til 16-åring
Dette høres veldig ut som det jeg tenker og føler om temaet. Også håper jeg de neste ti årene går saaaaaakte...
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Overnatting til 16-åringJeg ville nok latt ham overnatte. Siden jeg ikke kjente foreldrene så syns jeg det hadde vært litt rart å ringe dem. Han hadde måttet ligge på et annet rom enn min datter. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Viser tenner
|
Sv: Overnatting til 16-åringHan hadde selvfølgelig fått overnatte, men jeg tror jeg hadde hatt problemer med at de skulle sove i samme seng.
|
|
|
#7 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringJa, jeg traff selv mannen min som 16-åring. Vi fikk overnatte hos hverandre etter et par uker.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Overnatting til 16-åringMin søster, nå 16 og kjæreste i snart halvannet år, hadde typen i senga i over et halvt år før de fant på no sprell. Jeg syns det er mange her som undervurderer ungdommen her.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Det trenger ikke å bety at man undervurderer ungdommen. For min del så vil jeg ikke at jeg skal være med å tilrettelegge for sexpress for min datter. Jeg tror selvfølgelig at de får gjennomført dersom de ønsker det, men som Kisha er inne på så er det å gi dem muligheten til å si nei, ved å skylde på foreldrene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Overnatting til 16-åringTilrettelegge sexpress? Å ja, så du har ikke oppdratt henne med ryggrad altså. Synd.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Ungdommer er sårbare for alt slags press fra venner og kjærester i den alderen. Det handler mye om å føle seg akseptert. Det handler ikke om å ha ryggrad eller ikke. Det handler om at vi som voksne må hjelpe til slik at de kan unngå vanskelige situasjoner de ikke ønsker å havne opp i. Sist redigert av Jessica : 03-06-07 kl 20:02. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringHva med å la det være opp til datteren da, om hun ØNSKER å ha han i sin seng la henne få det. Ingenting er bedre enn å våkne opp ved siden av kjæresten, selv i ung alder. Men om dere snakker om det i forveien og hun ikke føler seg klar for det kan du si han ikke får lov, altså utad er det du som nekter. Om du er redd for at hun skal presses. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
16-åringer føler seg generelt ganske så overstyrt av foreldre hele tiden. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Det hadde nok jeg også gjort.
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2007
![]() |
Sv: Overnatting til 16-åringJeg ville sagt ja, men han ville fått et eget rom. Når de kom hjem fra fest ville jeg hilst på og sånn, og så gått og lagt meg. Jeg ville slett ikke sittet oppe og overvåket om de faktisk la seg på hvert sitt rom. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Overnatting til 16-åringNå er det faktisk sånn at ungdom på 16 og over bestemmer selv om de vil ha sex. Juridisk sett. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|