Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Marsjstøvler eller Doc Martens

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-15, 11:14   #21
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Marsjstøvler eller Doc Martens

Forsvarets feltstøvler er ikke særlig gull på hardt underlag, jeg ville ikke valgt det til barneføtter. De bør også gås inn ganske grundig. Jeg går dem inn våte, noe som gjør det til en liten prosess, som riktignok er verdt det om det er slike støvler man trenger.

Her er noen varianter lettere feltstøvler, men de blir kanskje for stygge til hennes bruk? Jeg byttet fra forsvarets feltstøvler til Adidas-varianten der for noen år siden, og de er betydelig bedre på hardt underlag.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 11:16   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Dr. Martens har en modell som er mykere enn den originale. Jeg gikk inn mine på ti minutter og nå er de som joggesko.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 11:40   #23
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Dr. Martens har en modell som er mykere enn den originale. Jeg gikk inn mine på ti minutter og nå er de som joggesko.

Hvilken?

Hun har hatt denne frem til nå. http://www.putfeetfirst.com/no/dinsk...vlett/p/264194

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 12:20   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med bunadssnørestøvlene til Klaveness? Klaveness er jo kjent for å være gode på ... Koster skjorten, men kan brukes både til korps og bunad.

Gammel 22-04-15, 13:48   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvilken?

Hun har hatt denne frem til nå. http://www.putfeetfirst.com/no/dinsk...vlett/p/264194

Jeg kjøpte mine hos Mani i høst. De hadde m originalt skinn og mykt skinn.

Gammel 22-04-15, 14:08   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vi skal dra for å prøve denne:

http://skomani.no/wp-content/uploads.../3398-0000.jpg

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 22-04-15, 14:33   #27
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Frøkna har et par svarte Doc Martens i str 38 som ikke passer lengre. De er svært pent og lite brukt - hun brukte de som marsj støvler når det var kaldt 17. mai, men de kan bli varme om det blir 20 grader og sol. Gi et pip om di er interessert i de.

Gammel 22-04-15, 14:35   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Frøkna har et par svarte Doc Martens i str 38 som ikke passer lengre. De er svært pent og lite brukt - hun brukte de som marsj støvler når det var kaldt 17. mai, men de kan bli varme om det blir 20 grader og sol. Gi et pip om di er interessert i de.

Ja, det tror jeg nok! Se prikk!

Gammel 22-04-15, 21:14   #29
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Har svart på samme vis.

Gammel 22-04-15, 21:21   #30
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen gode tips egentlig, men kom plutselig på at jeg må gjøre et skovalg på 17. mai. Skal spille i korps for første gang på mange år, og skal ha på bunad. Er det lov med enkle svarte sko da? Jeg har Klaveness bunadsko, men holder ikke så lenge i de.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-15, 22:37   #31
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg har Klaveness bunadsko, men holder ikke så lenge i de.

Er de ikke gode å gå i?

Gammel 22-04-15, 22:53   #32
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Er de ikke gode å gå i?

Nei, ikke mine. Bred lest også, for å passe mine føtter, men sliter ganske tidlig på 17 mai. Så en hel dag marsjerende vil ikke funke.

Gammel 22-04-15, 23:33   #33
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Standard

Nei, ikke mine. Bred lest også, for å passe mine føtter, men sliter ganske tidlig på 17 mai. Så en hel dag marsjerende vil ikke funke.

Hm. Nå marsjerer jeg minst mulig på 17. mai, for å si det slik, men da er de vel vonde å gå en hel dag med også. Selv om man bare subber rundt og drikker sjampanje mens andre tar seg av marsjeringa.

Gammel 23-04-15, 07:15   #34
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ingen gode tips egentlig, men kom plutselig på at jeg må gjøre et skovalg på 17. mai. Skal spille i korps for første gang på mange år, og skal ha på bunad. Er det lov med enkle svarte sko da? Jeg har Klaveness bunadsko, men holder ikke så lenge i de.

Jeg vurderer å bytte ut mine Klaveness bunadsko med kneppestøvler. Synes de ser både finere og mer komfortable ut.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 08:27   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har snørestøvler fra Klaveness.

Jeg syns Klaveness er uovertrufne når man sammenlikner med andre sko i samme sjanger, men jeg blir mer sliten i beina etter en hel dag på asfalt i dem enn jeg hadde blitt i joggesko.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 08:34   #36
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns Klaveness er uovertrufne når man sammenlikner med andre sko i samme sjanger, men jeg blir mer sliten i beina etter en hel dag på asfalt i dem enn jeg hadde blitt i joggesko.

Ja, det er kanskje her det ligger. Det blir jo en del trasking på 17. mai

Har noen helt svarte joggesko, godt mulig jeg går for det.

Gammel 23-04-15, 09:24   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Mine Klaveness er gull. Starter dagen med såle og tar den ut når føttene hovner. Kjøpt en str for store. Perfekt!

Gammel 23-04-15, 09:24   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Men jeg ønsker meg snørestøvlene. Jeg fryser ofte i bunadsko.

Gammel 23-04-15, 11:38   #39
Marla Singer

Marla Singer sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Mine Klaveness er gull. Starter dagen med såle og tar den ut når føttene hovner. Kjøpt en str for store. Perfekt!

Ja, ok. Nå så jeg for meg at de var skikkelig vonde å gå i etter bare kort tid, jeg forventer ikke joggis-standard. Smart såle-triks.

Gammel 23-04-15, 18:14   #40
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor bruker hun støvler/støvletter? Det er jo enklere å finne gode sko... :sporer av:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.