|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensForsvarets feltstøvler er ikke særlig gull på hardt underlag, jeg ville ikke valgt det til barneføtter. De bør også gås inn ganske grundig. Jeg går dem inn våte, noe som gjør det til en liten prosess, som riktignok er verdt det om det er slike støvler man trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensDr. Martens har en modell som er mykere enn den originale. Jeg gikk inn mine på ti minutter og nå er de som joggesko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc Martens
Hvilken?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensHva med bunadssnørestøvlene til Klaveness? Klaveness er jo kjent for å være gode på ... Koster skjorten, men kan brukes både til korps og bunad.
![]() |
#25 |
navnet sjemmer ingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensJeg tror vi skal dra for å prøve denne:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensFrøkna har et par svarte Doc Martens i str 38 som ikke passer lengre. De er svært pent og lite brukt - hun brukte de som marsj støvler når det var kaldt 17. mai, men de kan bli varme om det blir 20 grader og sol. Gi et pip om di er interessert i de.
![]() |
#28 |
Panzerekstremfeminist
|
Ja, det tror jeg nok! Se prikk!
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
--
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensJeg har ingen gode tips egentlig, men kom plutselig på at jeg må gjøre et skovalg på 17. mai. Skal spille i korps for første gang på mange år, og skal ha på bunad. Er det lov med enkle svarte sko da? Jeg har Klaveness bunadsko, men holder ikke så lenge i de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Hm. Nå marsjerer jeg minst mulig på 17. mai, for å si det slik, men da er de vel vonde å gå en hel dag med også. Selv om man bare subber rundt og drikker sjampanje mens andre tar seg av marsjeringa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vurderer å bytte ut mine Klaveness bunadsko med kneppestøvler. Synes de ser både finere og mer komfortable ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensJeg har snørestøvler fra Klaveness.
![]() |
#36 |
--
|
Ja, det er kanskje her det ligger. Det blir jo en del trasking på 17. mai |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensMine Klaveness er gull. Starter dagen med såle og tar den ut når føttene hovner. Kjøpt en str for store. Perfekt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Marsjstøvler eller Doc MartensMen jeg ønsker meg snørestøvlene. Jeg fryser ofte i bunadsko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ja, ok. Nå så jeg for meg at de var skikkelig vonde å gå i etter bare kort tid, jeg forventer ikke joggis-standard. Smart såle-triks. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|