|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?KJempefine.
![]() |
#22 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?Jeg har også kikket litt på finn, for det er noen nesten nye som ligger der og. Sånn hvis man vil spare halve prisen mener jeg.
![]() |
#23 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?
![]() |
#24 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?Wohoo, jeg har funnet meg sykkel!
![]() |
#26 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?Den heter Bobbin Brownie, jeg kjøpte 52 cm. http://www.sykkelpikene.no/search_re...Bobbin+brownie
![]() |
#27 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?Drar denne opp igjen jeg. Lurer på å kjøpe meg lignende sykkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?Jeg synes sykkelen til Arne og Carlos er sååå stilig og ønsker meg den. Men den er visst litt tung. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilken sykkel vil jeg ha?Jeg er vekdig fornøyd! Lett og god sykkel, får ikke vondt i rompa av 9 km hver dag i 5 dag i uka, så den er godkjent for meg!
![]() |
|
|