|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hadde du venner i konfirmasjonen din? | |||
Ja, en |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 22,62% |
Ja, flere |
12 | 7,14% |
Nei |
97 | 57,74% |
Jeg konfirmerte meg ikke, men vil likevel se resultatene |
21 | 12,50% |
Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Nei, vi hadde konfirmasjon samme dag alle sammen og det var heller ikke vanlig i min krets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Eg bytta konfirmasjonsdag i forhold til klassa mi, og dermed kunne ei klasseveninne kome i min konfirmasjon, og eg var i hennar.
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Nei det var ikke vanlig. Vi ble konfirmert på ulike tidspunkt i vennegjengen min og heller ikke alle ble konfirmert, men det var aldri snakk om å invitere venner. Jeg tror faktisk også at jeg hadde opplevd konfirmasjonsselskap hos venner som litt sosialt brysomt. Å sitte ved langbord sammen med venners slekt tror jeg ikke jeg hadde vært veldig gira på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Ingen venner nei. Nå ble alle mine venner konfirmert samme dag som meg, men tror ikke det hadde vært et tema uansett.
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Ja, to av venninnene mine som er året eldre enn meg kom til kaffen. Det var vanlig der jeg voksne opp, at noen venninner kom til kaffen. Jeg var i begge deres også.
![]() |
![]() |
#28 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Jeg hadde verken konfirmasjon eller venner, så det var ikke noen problemstilling.
![]() |
![]() |
#29 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Ingen, vi ble konfirmert samme dag hele hurven.
![]() |
#30 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Jeg hadde en venn til kaffe, hun bodde et stykke unna.
![]() |
#32 |
snur
|
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Vi ble alle konfirmert samme dag, kommer fra en liten plass.
![]() |
#33 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Nei. Som flere andre her var det slik at alle ble konfirmert på samme dag "da jeg var ung".
![]() |
#34 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Ja, en venninne som hadde borgerlig og ergo ikke hadde samme dag som meg, samt noen kompiser som kom innom med gave og ble bedt inn på kake. Han ene var forelsket i meg og kysset meg ved kakebordet foran alle gjestene.
![]() |
#35 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Ja, en venninne, og jeg var også i hennes konfirmasjon. Men det var ikke vanlig, alle ble konfirmert på samme dag, bortsett fra meg, som konfirmerte meg borgerlig.
![]() |
#36 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hadde du venn(er) i konfirmasjonsselskapet ditt?Nei, har heller ikke hørt om noen som har hatt det rundt meg. Ofte hadde man konfirmasjon samme helg som vennene.
![]() |
|
|