|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Er seks kokosboller nok til å fø en hel familie? | |||
| Ja, er du gal, det er ikke meningen å spise mer enn én! |
|
28 | 17,61% |
| Nei, sekspakning er en porsjonsstørrelse. Og det er uhygienisk med flere fingre i pakken. |
|
107 | 67,30% |
| Du kommer til å få diabetes. Skjerp deg. |
|
12 | 7,55% |
| Skjønner ikke spørsmålet, kokosboller er ekkelt. |
|
12 | 7,55% |
| Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Kokosboller er ikke favoritten min, så sånn sett hadde to vært (mer enn) nok på en helg. Selvsagt forutsatt at jeg hadde god vin og sjokolade utenom |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Tja. Jeg er enig i at det holder med en kokosbolle (men hvordan får man seks kokosboller til å holde til tre mennesker i tre dager? Det går jo ikke), men det er selvsagt i tillegg til sjokolade. Noe annet skulle tatt seg ut. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg brekker meg av to biter kokosbolle så jeg hadde sendt mannen ut for å kjøpe smågodt til meg, også kunne han sittet der med kokosbollene sine.
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg hadde sagt som mannen din og gjort som deg.
|
|
|
#6 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Sekspakning er passe til to på en kveld, kanskje maks til tre personer på EN kveld, men ikke som eneste helgekos en hel helg. Så en mellomting her? Men heier selvsagt mest på deg!
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg liker ikke kokosboller, så for min del hadde han fått ha den helt for seg selv. Det har han når han kjøper sånne pakker, og de varer et par dager, tror jeg. Jeg blir jo elendig av søtsaker, så jeg er ikke helt kvalifisert. Men jeg ville nok sagt at det holdt til tre personer for to dager, men ikke tre. Men noen kvelder må en jo bare ha litt ekstra av et eller annet, sånn er det bare.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg hadde i alle fall ikke delt kokosboller med noen, men kunne glatt klart meg med en pakke på en helg.
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Det er nok til to personer. Fem til meg, en til mannen.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Du spiser vel for to nå, så du bør jo selvsagt ha lov til å spise en hel pakke alene, med verdens beste samvittighet.
|
|
|
#11 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Årets beste poll!
|
|
|
|
#12 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Jeg kjenner meg litt gneldrete dersom jeg må dele kokosbollene med andre. Det er en grunn til at det ikke kjøpes inn kokosboller ofte hos oss. En pakke på en hel familie, som eneste helgekos! Da hadde jeg blitt så grinete at det ikke hadde vært mye helgekos igjen. (Eller jeg hadde ruslet av sted for å kjøpe mer lørdagsgodt.) |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Trøtt
|
Re: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Det spørs. Er det gode og ferske kokosboller er det nok til meg. Er de halvtørre eller feil merke kan de like gjerne gå i søpla.
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Kokosboller er jo bare luft med kokosbollesmak, så en sekspakk er nok ca en porsjon, ja.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Seks alene fordelt på to kvelder kanskje. Noe annet blir jo bare tull. Mannen din har ikke peil. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?Mannen din har rett i at det er helgekos - men alle vet jo at onsdag er lillelørdag = helg. Og det er selvsagt porsjonspakke. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Er en sekspakning kokosboller en porsjonsstørrelse?En pakke kunne fint vært til en familie som dessert, men som helgekos fordelt på flere dager, nei, det blir jo nesten som å dele på en liten sjokoladeplate det - over hele helgen |
|
|
|
![]() |
|
|