|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: En voksen og to barn i Liseberg?For min del hadde det vært kjipt fordi jeg da måtte gjøre bare de tingene minste kan gjøre, og jeg er ganske sikker på at største her hadde protestert på å gjøre alt alene.
![]() |
![]() |
#22 |
villende
|
![]() Sv: En voksen og to barn i Liseberg?Siden jeg blir skikkelig dårlig av de aller fleste karuseller var mannen effektivt alene med Mini og Snupp da vi var i Liseberg sist. Siden Mini er over 130 var det helt uproblematisk. Hadde hun vært lavere ville det vært litt kjipt, siden det hadde begrenset kjøringen en del. (Hun er helt vill, da. Det må sies. Og kjører absolutt alt hun får lov til.) Vi kjørte noen få turer bare hun og jeg, mens Snupp og mannen kjørte et par 140-attraksjoner. Ellers var jeg veskebærer, etter å ha ha kjørt Helix en runde, hvorpå jeg måtte sitte veldig stille i to timer, til verden sluttet å gå rundt. (Jeg elsker egentlig berg- og dalbaner, derfor er det så innmari irriterende at jeg ikke tåler det lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En voksen og to barn i Liseberg?Men det blir jo ikke det samme, Gaia, siden du var i parken sammen med dem og kunne være sammen med den ene ungen hvis faren og den andre skulle kjøre noe h*n ikke kunne være med på.
![]() |
#24 |
guru advisor
|
![]() Sv: En voksen og to barn i Liseberg?Mannen hadde i prinsippet fint tatt med seg to barn alene, han gjør det hver sommer i Djurs. ( mens jeg gjør Viktige Ting som å redde planeten og sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|