Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Restaurant i Oslo med kresne barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-15, 20:09   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant i Oslo med kresne barn

Men det ligger typ ti meter fra Nighthawk. Hvor de har burgere, amerikanske pannekaker og mac n cheese på barnemenyen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-15, 21:24   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Restaurant i Oslo med kresne barn

Birkenboller kan jeg i hvert fall bare glemme å få i min minste. Jeg syntes de var gode da jeg spiste en ... for kanskje 10 år siden.

Gammel 10-06-15, 09:04   #23
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Støtter Nighthawk! Må jo være mulig å finne ett eller annet selv det kresneste barn liker der, ved hjelp av litt tilpasninger? Pluss at det er et stilig og særpreget sted, maten er god også for voksne.

Gammel 10-06-15, 09:06   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Birken Lunch er et sånn sted du kjøper med deg litt mat og en Tøyen-cola og setter deg i Birkelunden og spiser. Fin opplevelse det også, altså, men ikke noe jeg ville krysse av på lista som en stor mat-opplevelse.

Gammel 10-06-15, 09:11   #25
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men på Nighthawk er det jo umulig å få bord? Vi har vært der flere ganger og køen har strukket seg rundt hjørnet, så vi har alltid gitt opp. Og de tar vel ikke mot bordbestilling?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 09:12   #26
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Birken Lunch er et sånn sted du kjøper med deg litt mat og en Tøyen-cola og setter deg i Birkelunden og spiser. Fin opplevelse det også, altså, men ikke noe jeg ville krysse av på lista som en stor mat-opplevelse.

Ja, det var vel litt det inntrykket jeg fikk av å søke på stedet på nettet.

Kjenner hele greiene er litt vanskelig og mannen mener at jeg bare overtenker ting, noe som nok kan hende. Men jeg er litt usikker på om de vi reiser med har totalt andre preferanser enn oss og om hun evt. syns at restauranter har et for høyt prisnivå eller noe. Jeg har jo ikke lyst til å presse igjennom noe de blir helt misfornøyde med, samtidig som det jo må bety litt hva vi mener også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 09:13   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men på Nighthawk er det jo umulig å få bord? Vi har vært der flere ganger og køen har strukket seg rundt hjørnet, så vi har alltid gitt opp. Og de tar vel ikke mot bordbestilling?

Joda, i ukedagene gjør de det. Det er egentlig bare til lunsj i helgene det er kø. Jeg anbefaler å spise frokost der.

Gammel 10-06-15, 09:13   #28
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

De tar reservasjoner for grupper på 7 eller flere på hverdager og vi er 9.

Gammel 10-06-15, 09:17   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Ja, det var vel litt det inntrykket jeg fikk av å søke på stedet på nettet.

Kjenner hele greiene er litt vanskelig og mannen mener at jeg bare overtenker ting, noe som nok kan hende. Men jeg er litt usikker på om de vi reiser med har totalt andre preferanser enn oss og om hun evt. syns at restauranter har et for høyt prisnivå eller noe. Jeg har jo ikke lyst til å presse igjennom noe de blir helt misfornøyde med, samtidig som det jo må bety litt hva vi mener også.

Det kan jo hende dere snakker litt forbi hverandre, rett og slett. Jeg kunne også foreslått Birken Lunch som et sted å stoppe innom på en Oslotur, som for å græbbe noe godt å sitte i parken med. Det er jo ikke kjipe kebaber de serverer, liksom.

Du kan jo foreslå at dere spiser et måltid på Nighthawk, og se hva de sier? Ellers er jo Mathallen en mulighet, der kan alle spise det de vil fra de ulike sjappene. De har mat i alle prisklasser. Ungene kan f.eks. få spaghetti med tomatsaus fra Via Italia, Hello Goodpie har ulike middags- og dessertpaier, du får japansk fast food, thaiandsk veganer-curry, tapas, grillede kyllingklubber (min sønns favoritt), sandwitcher, fiskeburgere, fish & chips etc. etc.

Gammel 10-06-15, 09:18   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, i ukedagene gjør de det. Det er egentlig bare til lunsj i helgene det er kø. Jeg anbefaler å spise frokost der.

Ah. Det er kun helgelunsj vi har prøvd oss på. Får satse på en hverdag neste gang.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 09:21   #31
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Det kan jo hende dere snakker litt forbi hverandre, rett og slett. Jeg kunne også foreslått Birken Lunch som et sted å stoppe innom på en Oslotur, som for å græbbe noe godt å sitte i parken med. Det er jo ikke kjipe kebaber de serverer, liksom.

Du kan jo foreslå at dere spiser et måltid på Nighthawk, og se hva de sier? Ellers er jo Mathallen en mulighet, der kan alle spise det de vil fra de ulike sjappene. De har mat i alle prisklasser. Ungene kan f.eks. få spaghetti med tomatsaus fra Via Italia, Hello Goodpie har ulike middags- og dessertpaier, du får japansk fast food, thaiandsk veganer-curry, tapas, grillede kyllingklubber (min sønns favoritt), sandwitcher, fiskeburgere, fish & chips etc. etc.

Ja, mathallen er jo absolutt et alternativ og jeg har hatt lyst til å dra dit.

Gammel 10-06-15, 09:23   #32
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Nei, mathallen var visst ikke noe alternativ da vi er der på en mandag. Jeg får ta meg en tur dit når jeg skal på kurs i Oslo etter sommeren.

Gammel 10-06-15, 09:25   #33
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Ja, mathallen er jo absolutt et alternativ og jeg har hatt lyst til å dra dit.

Og rett ved ligger Døgnvill Burger, de er også veldig, veldig gode. Og et nytt kyllingsted som skal være veldig bra, men som jeg ikke har testet enda. Bare husk at Mathallen er stengt på mandager. Åpent på søndager, da.

Gammel 10-06-15, 09:30   #34
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Santino's har fungert bra når vi har spist ute med (andres) kresne barn. Det er et italiensk sted.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-15, 12:20   #35
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

matpakke

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.