|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Da storebror fikk Wii for 5 år siden, tenkte jeg at jeg skulle spille super Mario, men det ble med tanken. Nå er tvspill flyttet bort fra stua, så nå spille jeg i alle fall ikke.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Ja! Spiller både på TV og pc/mac. Mannen og jeg spiller Euro Truck Simulator for tiden.
![]() |
![]() |
#4 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Jeg spiller kun danse-/trenings- og karaokespill, og stort sett bare på fest. Poden spiller en hel del, PC, xbox, ipad og tlf, og minstemor spiller litt på xbox av og til, samt tlf. og nettbrett i ny og ne. Storebror er nok mest hekta av de to. Mannen synes alt sånt er helt latterlig å bruke tid på, jeg er kanskje ikke så krass, men går vel også i retningen Bluen og Røverdatter nevner.
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Nei, slike spill har aldri interessert meg. Ikke som barn/ungdom, og heller ikke nå. Heldigvis interesserer ikke mannen min seg for det heller. Jeg mistenker at jeg egentlig synes det ville vært en rimelig stor turn-off med voksne menn som spiller veldig mye Playstation o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?
Du sier noe.
![]() |
#10 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() |
#11 |
Halloen!
Jeg ser, generelt, ikke på det heller. (Som i at jeg har sett noen episoder av den ene sesongen, men thats it.) Men selvsagt er det ingen reell forskjell på om man bruker en time om dagen på å se søppel-TV eller på å spille TV-spill, jeg har bare inntrykk av at mange voksne som spiller (jeg vet om bare menn) ofte blir like opphengt i spillene som det barn kan bli. Når venninner klager over menn som ikke "hjelper til" eller må mases på fordi de spiller PS, blir jeg litt "atte det var, sa du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#14 |
|
Men da er det jo ikke at de spiller TV-spill som egentlig er problemet, men at de er duster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Halloen!
Det har du sikkert rett i, og jeg innser at jeg automatisk tenker "TV-spill= dust" i hodet mitt, og at jeg derfor er glad jeg ikke har en mann som spiller TV-spill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Mannen min hintet om at jeg burde spille mer med guttungen, for å få en bedre forståelse av hobbyene hans samt å bonde litt mer. Men jeg ble kvalm etter to minutter og måtte slutte. Så jeg kan bare spille uskyldige spill som Wiii Party og sånn, og det synes guttungen er ufattelig dølt.
![]() |
#18 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Spiller dere tv-spill?Jeg hadde heller ikke akseptert spilling som gikk ut over hverdagen, men her spiller han/vi gjerne etter ti om kvelden når ungene er i seng og oppvaskmaskinen er satt på. Vi bruker den tiden vi ellers ville sett på serier til å eventuelt spille.
![]() |
|
|