Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Spiller dere tv-spill?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-15, 12:45   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiller dere tv-spill?

Da storebror fikk Wii for 5 år siden, tenkte jeg at jeg skulle spille super Mario, men det ble med tanken. Nå er tvspill flyttet bort fra stua, så nå spille jeg i alle fall ikke.

Gammel 11-06-15, 12:52   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja! Spiller både på TV og pc/mac. Mannen og jeg spiller Euro Truck Simulator for tiden. Ellers hender det innimellom at jeg spiller både Mario Kart og andre Mario spill på Wii når ungene er i seng eller jeg er alene hjemme. Var også stor fan av Guildwars, men det var pre-barn og alle i kollektivet mitt spilte. Det er ikke like gøy "alene".

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 12:52   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ja , spiller med poden avogtil.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:06   #4
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg spiller kun danse-/trenings- og karaokespill, og stort sett bare på fest. Poden spiller en hel del, PC, xbox, ipad og tlf, og minstemor spiller litt på xbox av og til, samt tlf. og nettbrett i ny og ne. Storebror er nok mest hekta av de to. Mannen synes alt sånt er helt latterlig å bruke tid på, jeg er kanskje ikke så krass, men går vel også i retningen Bluen og Røverdatter nevner.

Gammel 11-06-15, 13:09   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, slike spill har aldri interessert meg. Ikke som barn/ungdom, og heller ikke nå. Heldigvis interesserer ikke mannen min seg for det heller. Jeg mistenker at jeg egentlig synes det ville vært en rimelig stor turn-off med voksne menn som spiller veldig mye Playstation o.l.

Ser at jeg kan melde meg inn i klubben med bluen og Røverdatter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:25   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri.

Eneste jeg har spilt er da jeg hadde permisjon med første barnet og fikk dilla på Tetris på lillebroren min sin Gameboy.

Men det var på åttitallet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:37   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er snodig med voksne mennesker som ser på "Hver gang vi møtes" og slikt på TV, så hver sin smak.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:39   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er snodig med voksne mennesker som ser på "Hver gang vi møtes" og slikt på TV, så hver sin smak.

Du sier noe.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:43   #9
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen spiller i perioder, og av og til sammen med barna. Mange veldig bra spill. Mye dårlig på TV.

Jeg spilte mest før vi fikk barn. Wipeout.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:42   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 11-06-15, 13:44   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser, generelt, ikke på det heller. (Som i at jeg har sett noen episoder av den ene sesongen, men thats it.) Men selvsagt er det ingen reell forskjell på om man bruker en time om dagen på å se søppel-TV eller på å spille TV-spill, jeg har bare inntrykk av at mange voksne som spiller (jeg vet om bare menn) ofte blir like opphengt i spillene som det barn kan bli. Når venninner klager over menn som ikke "hjelper til" eller må mases på fordi de spiller PS, blir jeg litt "atte det var, sa du? " Jeg har enda til gode av å se "Hver gang vi møtes" ha den virkningen på noen.

Gammel 11-06-15, 13:47   #12
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

jeg har bare inntrykk av at mange voksne som spiller (jeg vet om bare menn) ofte blir like opphengt i spillene som det barn kan bli. Når venninner klager over menn som ikke "hjelper til" eller må mases på fordi de spiller PS, blir jeg litt "atte det var, sa du? " Jeg har enda til gode av å se "Hver gang vi møtes" ha den virkningen på noen.

Jeg er enig der. Jeg ville ikke akseptert den type spilling. Samtidig ville jeg heller ikke akseptert noen som brukte de fleste kveldene i uka på trening heller, selv om dette er noe som sannsynligvis er langt mer akseptert.

Gammel 11-06-15, 13:50   #13
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

TV generelt har den virkningen at mange, både menn og kvinner, blir sittende der og se på hva-som-helst, litt for lenge.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:50   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser, generelt, ikke på det heller. (Som i at jeg har sett noen episoder av den ene sesongen, men thats it.) Men selvsagt er det ingen reell forskjell på om man bruker en time om dagen på å se søppel-TV eller på å spille TV-spill, jeg har bare inntrykk av at mange voksne som spiller (jeg vet om bare menn) ofte blir like opphengt i spillene som det barn kan bli. Når venninner klager over menn som ikke "hjelper til" eller må mases på fordi de spiller PS, blir jeg litt "atte det var, sa du? " Jeg har enda til gode av å se "Hver gang vi møtes" ha den virkningen på noen.

Men da er det jo ikke at de spiller TV-spill som egentlig er problemet, men at de er duster.

Gammel 11-06-15, 14:01   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Men da er det jo ikke at de spiller TV-spill som egentlig er problemet, men at de er duster.

Det har du sikkert rett i, og jeg innser at jeg automatisk tenker "TV-spill= dust" i hodet mitt, og at jeg derfor er glad jeg ikke har en mann som spiller TV-spill.

Gammel 11-06-15, 15:05   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det har du sikkert rett i, og jeg innser at jeg automatisk tenker "TV-spill= dust" i hodet mitt, og at jeg derfor er glad jeg ikke har en mann som spiller TV-spill.

Tsktsk, rine.

Gammel 11-06-15, 13:38   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min hintet om at jeg burde spille mer med guttungen, for å få en bedre forståelse av hobbyene hans samt å bonde litt mer. Men jeg ble kvalm etter to minutter og måtte slutte. Så jeg kan bare spille uskyldige spill som Wiii Party og sånn, og det synes guttungen er ufattelig dølt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-15, 13:51   #18
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde heller ikke akseptert spilling som gikk ut over hverdagen, men her spiller han/vi gjerne etter ti om kvelden når ungene er i seng og oppvaskmaskinen er satt på. Vi bruker den tiden vi ellers ville sett på serier til å eventuelt spille.

Gammel 11-06-15, 13:51   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av og til, men går mest i Band Hero på hytta.. med hele familien.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.