|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Ting som irriterer
Etter et års tid så venner man seg til det, og selv om det fortsatt er ekstremt irriterende, så lærer man seg alle omveier slik at det kan brukes som Windows 7.
|
|
|
#2 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og straks kommer Windows 10, som visstnok har med seg best of both worlds.
|
|
#3 |
|
Tidsklemma
|
Jeg holder ikke akkurat pusten ..
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: Ting som irritererMatrester som ikke går ned i sluket når jeg hadde estimert at de var små nok til å passere.
|
|
#7 |
|
TittelTøs
|
Sv: Ting som irritererJeg blir sjeldent irritert, men det er to ting som vipper meg av pinnen; når ikke PC eller printer vil gjøre som jeg vil, og teite bilister.
|
|
#8 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Ting som irritererNaboane har klipt plenen i TRE -3 - timar mens eg sit og prøver å konsentrere meg om muntlig eksaminasjon i morgen!!!!!
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ting som irritererOg folk som ikke bruker blinklys!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Ene eksen min var fin ... Han husket sjelden å blinke, bortsett fra midt på natten på en landevei langt ute i gokk.
|
|
#12 |
|
By the Sea
|
Sv: Ting som irritererFolk som lar barnet sitt stå på setet under en forestilling. Klart barnet gjerne vil se det som foregår på scenen. Men det vil jo gjerne de som sitter bak også.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 12-06-15 kl 01:10. |
|
|
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Jepp. Og de som ikke plasserer seg riktig i rundkjøringer og kryss. Hver eneste dag når jeg skal på jobb må jeg stå og vente, fordi de som skal til venstre ut av krysset ikke har vett til å legge seg langt nok til venstre til at biler kan kjøre opp på siden av dem og svinge til høyre. Så i det hele tatt folk som hindrer god flyt i trafikken.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irritererBarn som slenger klær på gulvet. Det HATER jeg!!!! |
|
|
|
|
#15 |
|
can-jur
|
Sv: Ting som irritererLeger som synes en respet på 125ml Cozylan er passe
|
|
|
#16 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Ting som irritererIkke mye som irriterer skikkelig, men jeg kan stønne over klein reklame a la Vanish-dama og Spar-reklamen på rim. |
|
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ting som irritererJeg irrriterer meg nesten bare over en ting, og det er folk som sutrer over småting uten at det virker som at de har noen slags forståelse for at det de sutrer over er småting.
|
|
#19 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Ting som irritererJeg irriterer meg over folk som stadig kommer for sent til møter. Ikke fordi de har en så travel hverdag, men fordi de er notorisk for sene. |
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ting som irritererJeg irriterer meg over sommerjobbarbeidsgiveren min som ikke kan gi ut noe som helst informasjon om noe. I morgen skal jeg på kurs. Hvor og når? Aner ikke, de skulle sende ut en epost om det "snart". I går skulle "noen som visste" ringe meg opp igjen i løpet av dagen. Hva er arbeidstidene? Aner ikke, de skulle sende meg en epost "i løpet av dagen" for en uke siden. Jeg har behov for å planlegge i tilfelle jeg må ha hjelp til henting og levering i bhg. men det er visst umulig.
|
![]() |
|
|