|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Jeg har ikke satt meg inn i saken, men det kan jo hende at de vil gjøre noe med dette til neste sesong. Hvis de karusellene "alltid" hatt de navnene så kan det jo hende at de ikke har tenkt mer over det. Selv om de strengt talt burde fått med seg litt av det som skjer i verden rundt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
guru advisor
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Innlegg som støtter kritikken blir slettet.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Jeg er helt sikker på at dette kunne skjedd i Norge og ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?
Helvete, jeg sverger på at det var autocorrect!
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Hodet mitt insisterte nemlig på å kalle dem "malalaer", og det visste jeg i hvert fall var feil.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?
Ikke sant? Man kan bare ikke ha en sånn. Så vidt jeg kan se har kannibalgrytene samme figur i midten. Noe sier meg at Djurs sommerland vet dette innerst inne, siden de ikke har noen bilder av figurene på hjemmesiden sin.
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Man burde virkelig, virkelig skamme seg om det bildet du linker til er karusellen. Det er ikke ok på noe nivå. Virkelig ikke. Annet enn på museum. For å vise hvor galt det pleide å være.
|
|
|
#11 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Det ligger ikke noe ordentlig bilde av den, men dette er beskrivelsen:
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Vi hadde planer om Djurs i sommer, nå er jeg usikker på det kjenner jeg.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Nå har det blitt opprettet en underskriftskampanje her: http://www.skrivunder.net/djurs_somm...tentotkarussel
Og her er et bilde av hottentottkarusellen:
|
|
|
#16 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Jepp. Det var jo flere av argumentene der og, at det var en familiepark så det var ikke rasistisk og man skulle la det være. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Re: Rasisme i Djurs Sommarland?Jeg har skrevet under, og kommer ikke til å ta med ungene dit før Djurs kommer på bedre tanker.
|
|
|
#18 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Jeg har skrevet under, og er glad for at det aldri har blitt tur til Djurs for oss.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Rasisme i Djurs Sommarland?Jeg er sjokkert!
|
![]() |
|
|