Rasisme i Djurs Sommarland?
Akkurat nå foregår det en ganske grov diskusjon på Djurs Sommerland sine FB-sider. En leser har stilt et helt legitimt spørsmål synes jeg: Er det verdt å vurdere om Djurs sitt Afrika-land kan hete noe annet, og også vurdere om Hottentot-karusellen og kannibalgryter som finnes i Afrika-land kan erstattes.
Svarene til dette spørsmålet går mye på at såpass blr man tåle:
-Folk der bliver støt over ovenstående burde godt nok skamme sig på det groveste, i ødelægger vort land.
- Det må jo være de samme der redigerer i pippibøgerne og elefantens vuggevise. Suk, det holder aldrig op!! :-(
- Amen hvor gamle er folk lige.Der må godt nok være nogle der har et kedeligt liv siden de ikke har andet at få tiden til at gå med.Kom nu videre
- Synes det er fantastisk at bøgerne "Lille Sorte Sambo" og "Strudsen Rasmus" er blevet gentrykt. Hvad fanden sker der for folk. Skal alt nu censureres. Vi er mange der er vokset op med ting der ikke er politisk korrekt, men det har fandeme ikke betydet at vi er blevet racister.
- Har du det dårligt eller hvad? Tænk nu om hvad du svare! Hold kæft hvor er i bare en sørgelig omgang mennesker, hvis du mener du er i et skidt land pga en forlystelsespark kalder et område afrikaland, i er sørgelige .
- Undskyld jeg spørger Luna, hvis du er så træt af "os hvide" hva laver du så her i Danmark/Europa??? Der er ingen der holder på dig. Du kan jo bare rejse til Afrika!!!
- Neger neger neger... Wuhhu jeg tør sige det... jeg er flov over smålige mennesker efterhånden. Kom videre mann
Hvis du ikke orker å gå inn der ( og sette folk på plass ) så lurer jeg på hva du tenker om dette?
|