Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Er du fornøyd med hagemøblene dine?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-15, 08:02   #21
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?

Vi har hjørnesofa med høyt bord og vi elsker det. Verandaen blir i det hele tatt brukt veldig mye mer nå. Jeg elsker å ligge og lese med beina i sola, andre ganger ligger mannen og jeg i hver vår ende og slumrer etter middag. Det funker også godt som spiseplass for oss fem. Rett og slett en veldig god investering.

Gammel 02-07-15, 09:55   #22
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja, jeg har hjørnesofa, funker fint. Kjøpt på Ballerud hagesenter mener jeg å huske, men de har på mange hagebutikker tror jeg.

Sånn her omtrent: http://shop.sommershoppen.no/index.p...c325170421fedb

Min sofagruppe står ute uten tak, og det holder seg helt tørt under trekket. Det eneste er at det jeg kjøpte er litt stort, så jeg må legge en stor stein i det ene hjørnet så det ikke skal blåse av. Jeg tok en sånn impregneringsvask på det i vår (kjøpte trekket i fjor), holder like tett denne sesongen.

Takk!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-15, 22:17   #23
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Har hjørnesofa med spisebord i rotting (type plast) fra Plantasjen. Jeg synes ikke den er kjempevakker, men den er god og sitte i, har plass til alle seks og er funksjonell. Og så var prisen ok.

Vi har spisebord og stoler i tre i tillegg, men de er visst aldri i bruk.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-15, 22:28   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk hjørnesofa med høyt bord i går, og selv om plastrotting ikke er spesielt vakkert så er det det beste jeg har hatt av utemøbler til nå. Praktisk og veldig, veldig deilig å sitte i.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-15, 10:58   #25
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Veldig fornøyd, vi har spisegruppe som ikke er rotting, en sittegrupe i hvitt med sofa og to stoler + en hengestol og hengeseng.De to sistnevnte er jeg mest fornøyd med, elsker å sitte/ligge der og lese bøker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-15, 17:36   #26
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nyttig tråd! Takk for gode tips. Særlig det trekket.

Vi har en enkel men romslig sofa i kunstrotting fra Home & Cottage, to kurvstoler og pallebord. Veldig fornøyd men trenger mer. I tillegg har vi to spisebord fra IKEA som tåler å stå ute hele året. Inspirert av Kokosbolle for et par år siden. Vi setter de sammen til langbord når vi trenger det. Har en del forskjellige stoler til.

Gammel 07-07-15, 15:02   #27
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøpte Kragerø hjørnesofa og høyt bord på Skeidar i går. 30 % nå, så det er litt å spare.

Angrer bittelitt på det høye bordet. Vi har i tillegg et ganske stort spisebord med 8 stoler fra Home&Cottage, og det er mye mer praktisk å spise der.
Sofaen var ment mer som et "ligge-sted". Høyt bord ble litt merkelig, men det var eneste alternativ. De sofaene med lavt bord var ikke noe fine.

Gammel 08-07-15, 07:36   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har det samme som Chablis utenom hengeseng. Er veldig fornøyd med alt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.