|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?Vi har hjørnesofa med høyt bord og vi elsker det. Verandaen blir i det hele tatt brukt veldig mye mer nå. Jeg elsker å ligge og lese med beina i sola, andre ganger ligger mannen og jeg i hver vår ende og slumrer etter middag. Det funker også godt som spiseplass for oss fem. Rett og slett en veldig god investering.
![]() |
#22 |
Klar
|
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?
Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?Har hjørnesofa med spisebord i rotting (type plast) fra Plantasjen. Jeg synes ikke den er kjempevakker, men den er god og sitte i, har plass til alle seks og er funksjonell. Og så var prisen ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Borte
|
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?Fikk hjørnesofa med høyt bord i går, og selv om plastrotting ikke er spesielt vakkert så er det det beste jeg har hatt av utemøbler til nå. Praktisk og veldig, veldig deilig å sitte i.
![]() |
#25 |
Drømmer
|
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?Veldig fornøyd, vi har spisegruppe som ikke er rotting, en sittegrupe i hvitt med sofa og to stoler + en hengestol og hengeseng.De to sistnevnte er jeg mest fornøyd med, elsker å sitte/ligge der og lese bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?Nyttig tråd! Takk for gode tips. Særlig det trekket.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?Vi kjøpte Kragerø hjørnesofa og høyt bord på Skeidar i går. 30 % nå, så det er litt å spare.
![]() |
#28 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med hagemøblene dine?Vi har det samme som Chablis utenom hengeseng. Er veldig fornøyd med alt.
![]() |
|
|