Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bandelettes

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-15, 21:34   #21
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bandelettes

Jeg synes slike pettipants (er ikke sikker på hva det norske navnet eventuelt er) er best - mye bedre og luftigere enn sykkeltights. Akkurat slikt glatt og tynt stoff som i underskjørt, bare at det er en bukse. Spør i en undertøybutikk med godt utvalg!

De kan f.eks. se slik ut.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:08   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Jeg synes slike pettipants (er ikke sikker på hva det norske navnet eventuelt er) er best - mye bedre og luftigere enn sykkeltights. Akkurat slikt glatt og tynt stoff som i underskjørt, bare at det er en bukse. Spør i en undertøybutikk med godt utvalg!

De kan f.eks. se slik ut.

Jeg har noen sånne, og syns egentlig de er deilig å ha på, men jeg må trekke de så innmari langt opp på magen hvis ikke lårene skal gnisse. Og det syns jeg er ekkelt. :vanskelig: Så jeg bruker de som pysj i stedet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-15, 22:18   #23
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Edit - sletter forslaget om annet produkt og svarer kun på HI:

nei, det så ukomfortabelt ut. Det har jeg ikke erfaring med.

Sist redigert av m^2 : 02-07-15 kl 11:58.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-15, 00:05   #24
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Avklipte strømpebukser i ønsket lengde gjør susen her.

Gammel 02-07-15, 00:08   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har "sykkelshorts" i noe tynt microfiberstoff. Kjøpt i desperasjon i København i fjor.

Gammel 02-07-15, 00:26   #26
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Avklipte strømpebukser i ønsket lengde gjør susen her.

Ikke her, de bare krøller oppover til de ligger i en pølse så høyt oppe de kan komme... Og det er ikke pent kan jeg fortelle deg!

Gammel 02-07-15, 00:29   #27
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker disse fra Sloggi: http://www.timarco.com/no/sloggi/und...ong-?colID=445

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-15, 00:35   #28
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse tynne sykkelshorts-i-undertøystoff-greiene, er de stramme i livet?

Gammel 02-07-15, 00:36   #29
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bruker disse fra Sloggi: http://www.timarco.com/no/sloggi/und...ong-?colID=445

Jeg noterer meg at de koster 218 kr. til vanlig, og er på tilbud til hele 217 kr. Knalldeal.

Gammel 02-07-15, 00:42   #30
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sloggiene er ikke stramme noe sted. De er som truser, bare lange.

Gammel 02-07-15, 00:43   #31
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg noterer meg at de koster 218 kr. til vanlig, og er på tilbud til hele 217 kr. Knalldeal.

Hey, det tilbudet hadde jeg ikke fått med meg!

Gammel 02-07-15, 09:31   #32
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

De fra Cubus strammer ikke noe sted, og de er i tillegg billige. 69 kroner er en veldig akseptabel pris for å slippe brannsår.

Gammel 02-07-15, 09:34   #33
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pettipants er det beste, synes jeg.

Gammel 02-07-15, 09:44   #34
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er så herlig og så FP.

- HI lurer på erfaringar med [bestemt produkt]
- FP svarer med erfaringar om ein million andre produkt som kan gjere same nytta.

Eg kjenner til PettiPants, men dei sig litt. Microfiber-sykkelshorts er ikkje utprøvd, bomull blir for varmt. Og eg har mange avklipte strømpebukser og tightser til dette bruket.

Spørsmålet var strengt tatt om Bandelettes held det dei lover. Sidan det ikkje er utprøvd av FP, har eg bestild dei for å prøve dei. Men eg var i utgangspunktet på jakt etter erfaringar, ikkje alternativ.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-15, 09:51   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vet ikke, har ikke prøvd dem. Leste om dem på FB i går for første gang. Jeg tror ikke jeg hadde følt meg vel med to blondestriper rundt lårene, og fortsetter med sykkelshorts. Jeg syns ikke det blir sånn inn i granskauen varmt. Jeg har noen i ren, hvit bomull som funker fint. Om det ikke er en option bruker jeg en fet krem.

Jeg tenker at de sikkert kan funke på noen, men ikke andre. Anatomien gjør jo at man gnisser på ulike steder, og de blondebåndene sikkert sikkert bra på noen, men ikke andre. Er det sånn gummikant på dem? Det syns jeg er ekkelt i varmen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-15, 15:38   #36
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Jeg har samme problemet og kjolene mine henger bare i skapet Men om jeg klipper av en strømpebukse ruller ikke det pent og pyntelig oppover??? Det må jo gjøre det .... Jeg snakker om vel ganske kraftige lår med en 20 kg overvekt fordelt på kroppen..

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-15, 15:40   #37
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Dette er så herlig og så FP.

- HI lurer på erfaringar med [bestemt produkt]
- FP svarer med erfaringar om ein million andre produkt som kan gjere same nytta.

Eg kjenner til PettiPants, men dei sig litt. Microfiber-sykkelshorts er ikkje utprøvd, bomull blir for varmt. Og eg har mange avklipte strømpebukser og tightser til dette bruket.

Spørsmålet var strengt tatt om Bandelettes held det dei lover. Sidan det ikkje er utprøvd av FP, har eg bestild dei for å prøve dei. Men eg var i utgangspunktet på jakt etter erfaringar, ikkje alternativ.

Man prøver jo å være hjelpsom selv om man ikke har erfaringer å dele.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-15, 15:45   #38
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg har samme problemet og kjolene mine henger bare i skapet Men om jeg klipper av en strømpebukse ruller ikke det pent og pyntelig oppover??? Det må jo gjøre det .... Jeg snakker om vel ganske kraftige lår med en 20 kg overvekt fordelt på kroppen..

Jo, det er i alle fall mi erfaring med avklipte strømpebukser. Eg har eit par avklipte tights som funker greit. Desse Badelettes-greiene har silikonkant, så eg er veldig nysgjerrig på om dei held seg oppe eller om dei oppfører seg som stay ups. Eg skal rapportere mine erfaringar eg og.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Man prøver jo å være hjelpsom selv om man ikke har erfaringer å dele.

Klart det, eg gjer det same. Det er bare så typisk FP (og veldig herlig!).

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-15, 19:35   #39
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke. :deltar aktivt:

Gammel 02-07-15, 19:40   #40
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Jo, det er i alle fall mi erfaring med avklipte strømpebukser. Eg har eit par avklipte tights som funker greit. Desse Badelettes-greiene har silikonkant, så eg er veldig nysgjerrig på om dei held seg oppe eller om dei oppfører seg som stay ups. Eg skal rapportere mine erfaringar eg og.

Klart det, eg gjer det same. Det er bare så typisk FP (og veldig herlig!).

Ikke sant.

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg vet ikke. :deltar aktivt:

Du må foreslå noe helt annet.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.