Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilket tørkestativ er best?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-15, 21:10   #21
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket tørkestativ er best?

Vi har dette fra IKEA og synes det er genialt. Så genialt at vi faktisk har to (bodde i leilighet uten tørketrommel tidligere). Hvis man trenger det kan man få plass til utrolig mye klær på det ("kort" tøy som T-skjorter, undertøy, barnetøy osv kan henges i to lag på midten, siden man kan henge tøy på stativets ben også), og i tillegg kan vingene "monteres" i to høyder, slik at det er perfekt å henge opp kleshengere med skjorter på uten at de rekker ned i gulvet feks.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40244831/

Edit:
Og NÅ så jeg at dette var en litt gammel tråd... Jaja... Sånn går nu dagan.

Gammel 24-07-15, 23:19   #22
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Jeg var på Ikea bare noen dager siden, og så etter dette tørkestativet. Nettopp fordi det tar så lite gulvplass. Jeg kan ikke gå forbi et sånt stativ med vinger uten å løfte og legge ned en vinge.

Men så hadde de ikke Mulig tørkestativ, og det står på hjemmesiden at det ikke er på lager på minst 3 varehus. Betyr det at det er på vei ut av sortimentet og bare finnes som rest i butikk?

Det virker ikke som om alle butikker fører det. På Slependen har de det og ser man på tilgjengelighetsprognosen kommer det flere inn i løpet av noen dager så de skal neppe slutte med det.
Vi har det på hytta, og det er utrolig praktisk.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 12:52   #23
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har det Malama har, og hater det!! Det er tungt, firkantet og svært, og skraper opp hele gulvet om man skal flytte på det. I tillegg egner det seg bare til små klær. Blærgh!
Så hvos noen i bergensområdet er interessert..

Anne C: har du hatt det lenge, det du har? Mannen sier det har en dårlig konstruksjon og vil dette fra hverandre.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 15:28   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg har det Malama har, og hater det!! Det er tungt, firkantet og svært, og skraper opp hele gulvet om man skal flytte på det. I tillegg egner det seg bare til små klær. Blærgh!

Du trenger ikke ha alle hyllene oppe, bruker det til sengetøy og dusjhåndklær. Da har jeg typisk bare de to øverste slått opp. Truser og kluter øverst og håndklær under f.eks.

Men det er ikke et tørkestativ jeg ville kjøpt om jeg trengte det en gang i året. Det er for oss som tørker klær regelmessig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 19:19   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det er stort og tungt, men det hr hjul og skraper ikke opp mitt gulv. Og brukes egentlig ikke nå, men kommer snart frem igjen. Det var kjøpt i en tilsvarende fase. Når vi tørker mye smått. Fordi... guess what... små folk bruker uhorvelige mengder små klær og kluter (og bleier for dem av oss som vasker slike)

Ja, også tar jeg ikke opp alle hyllene dersom jeg skal tørke større ting. Jeg liker fleksibiliteten i det jeg. Men ikke kjøpt til en gang i året, til det er det for stort, det må være noe som er lettere å stue bort om det skal være stuet bort 360 dager i året. Det egner seg best til å skulle stå fremme jevnlig, synes jeg.

Gammel 29-07-15, 20:21   #26
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Så hvos noen i bergensområdet er interessert..

Anne C: har du hatt det lenge, det du har? Mannen sier det har en dårlig konstruksjon og vil dette fra hverandre.

Jeg har hatt det i 13 år eller noe. Funker fint, holder seg oppe. Vi har det som sagt oppe hele tiden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 20:27   #27
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har dette: http://www.expert.no/toerkestativ/le...w-190/p/24200/

Og det er det beste jeg har hatt. Tar ikke så stor plass, og har plass til mye. Vi har vårt stående oppe hele tiden på vaskerommet.

Kan det bli flatt?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 20:38   #28
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Kan det bli flatt?

Ja, flatt men beholder høyden da.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 20:38   #29
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyden gjør ikke noe, vi har jo et sånt "vingestativ" stående. Men det tar så mye plass, jeg blir gal. Vi bor i knøttliten leilighet, så det er vel sånn det er, men det du linker til hadde hjulpet veldig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 22:23   #30
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har hatt det i 13 år eller noe. Funker fint, holder seg oppe. Vi har det som sagt oppe hele tiden.

Hurra! I win! I have live witnesses!

Malama: ja, til babyfasen er det greit nok, spesielt til tøybleier.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-15, 22:33   #31
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har også et sånt som Malama, jeg bruker det til undertøy, sokker, kluter og ca alt tøyet til Lillesøster. Vi har ikke tørketrømmel. Stativet står i et hjørne, og det er som regel kun en side som er slått opp. Da tar den ikke så mye plass.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.