|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Jeg er ikke fan av DS sitt utseende, selv om man ikke velger etter utseendet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Jeg synes DS er mye tøffere enn den andre, og vi var lenge på DS før vi endte opp med vår Staff. Nå var det ikke planen at vi skulle ha Staff, men det bare ble slik. Jeg er veldig glad for at det er broren min og svigerinnen min som er oppdretteren hans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Shake it out!
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Du vet jo at jeg har en havaneser, og at jeg derfor anbefaler den
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?
Send meg gjerne et hint om en oppdretter du kjenner til og som du tenker driver et bra hundehold og ikke avler på feil linjer og slikt.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Det tror jeg blir et godt valg (om det blir Havanais). Vår var lyst kremfarget og det hadde vært optimalt med en mørkere farge for han fikk mørkere områder ved øynene og munnen og det syntes ikke jeg var så pent. Velg derfor gjerne litt mørkere farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
rakkarpus
|
Hvilken rase er BH?
![]() |
#28 |
Shake it out!
|
![]() Sv: [Hund] Dvergschnauzer eller Havanais?Bare vær klar over at de kan skifte farge vår var hvit og svart da vi fikk den. Nå er den 100% hvit. Alt svart er borte - vekk, og den hadde store og helt sorte partier på kroppen da den var valp.
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, jeg har skjønt det.
![]() |
|
|