|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva tenker dere om streching av hull i ører?
Bra plan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva tenker dere om streching av hull i ører?Jeg har relativt frislipp på ting som går over igjen ganske fort. De får klippe håret som de vil, og snuppa kan bruke bruke sminke (i hvert fall litt). Snuppa har fått pierce øreflippene, men bare som vanlig hull.
![]() |
![]() |
#23 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Jeg synes ikke det er noe pent. Jeg så et program fra England der den ene deltakeren valgte å operere hullene sammen som voksen, det ble bedre, men ikke fullkomment det heller. Jeg ville frarådet egne barn til å utvide ørene på grunn av dette.
![]() |
#24 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Foreløpig hadde det blitt nei med grunnlag i at de ikke er myndige. Etterpå får de nå gjøre som de vil, men det er ingen trend rundt her. her ser alle ut som de skal på kaffeselskap til tanta Magda, bare at genseren hadde krympet i vask.
![]() |
#25 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Poenget er vel at man skal ha i en slik utvider-ring, eventuelt en knapp resten av livet, så hvordan øret blir seende ut om man angrer eller tar ut dingsen er jo litt som "enn om du angrer på tatoveringen og prøver å fjerne den med laser".
![]() |
#26 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Det er flust av mennesker som tar cover-up tatoveringer for tiden, så at mange angrer seg er tydelig.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Er det bygdefenomen egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?
Jo.jo. Men de angrer vel ikke så veldig på at de tatoverte seg, siden de gjør det engang til? De angre på motivet kanskje?
![]() |
#29 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Nei nei nei - så lenge de bor i mitt hus og er en del av min økonomi så blir det nei, om de så bor hjemme til de er 30 år.
![]() |
#30 |
|
Jeg angrer vel ikke akkurat, men jeg ser i etterkant at det å ta to hull i ørene var et dumt valg for meg selv. De har ikke gitt annet enn trøbbel. Jeg er ikke særlig forfengelig, men om jeg hadde vært det kunne jeg sikkert vært deprimert over hvordan de ser ut når det blir betent. Hullene mine gror ikke skikkelig og de kan i perioder bli betent selv om det er 20 år siden det har vært øredobber i dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Jeg syns det er stygt og håper at mine unger ikke gjør det. Etter at de har fylt 18 får de gjøre som de vil, men jeg viser de nok bilder av hvordan det kommer til å se ut. Tatoveringer har jeg allerede et barn som har og det syns jeg er helt greit (over 18). Jeg har selv tatoveringer som jeg Jeg tok for over et halvt liv siden og jeg angrer ikke (selv om jeg sikkert ville valgt et helt annet motiv i dag).
![]() |
#32 |
|
Er det noen forskjell i praksis på det å angre på at de tatoverte og å angre på motivet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Ungene vil få forbud mot denslags så lenge det er mulig. Deretter kommer jeg til å true med at om de gjør noe slikt med ørene skal jeg også gjøre det, så de ser teite ut hver gang vi går ved siden av hverandre.
![]() |
#34 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Om man angrer på det kommet vel litt an på i hvor stor grad man er litt sånn "trendnisse" som lett kaster seg på det som er moderne og gjerne er overbeviste om at de suger det av eget bryst. Man kan ha tribals man smiler litt av, men verdsetter fordi de var et minne om en periode der dette var det du likte. Eller det kan være et irriterende minne om et moteinnfall du angrer på.
![]() |
#35 |
|
Å ombestemme seg er ikke det samme som å angre, nødvendigvis.
![]() |
![]() |
#36 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Jeg syns det er et poeng at det er irreversibelt på et veldig synlig sted. Det er ikke noe min hadde fått lov til før han var myndig, på linje med tatoveringer. Jeg avbefaler store fysiske endringer av utseende som er umulige å gjemme vekk om ønskelig, og som gjør at andre får et spesielt inntrykk av deg. Jeg syns ikke ansikt-, hals- og håndtatoveringer er noe man bør ta heller, før man har landet på den hylla man vil i livet v
![]() |
#37 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Jeg synes personlig at det er veldig lite pent, og de får ikke gjøre noe sånt med ørene sine så lenge de bor hos meg i alle fall. Jeg har hatt elever som har startet med dette mens de har gått i 10. klasse. Jeg later ikke som jeg synes det er en fin ting å gjøre hvis de viser meg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Jeg er heldigvis full av stygge arr etter piercinger, så vi skulle nok hatt en prat om temaet kom opp. Ikke at jeg kan forestille meg noen av ungene gå den veien.
![]() |
#39 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Jeg synes det ser forferdelig ut, men viktigst av alt er at det er irreversibelt og ikke noe man enkelt kan skjule om man ønsker slik man f.eks. kan med enkelte tatoveringer. Våre kommer ikke til å få gjøre dette (og heller ikke tatoveringer eller andre former for permanent kroppskunst) så lenge vi bestemmer.
![]() |
#40 |
awesom
|
![]() Sv: Hva tenker dere om stretching av hull i ører?Tror mine barn har blitt såpass avskrekket av sånt når de så hvor ekstrmt ekle onkels ører ble da han fikk betennelse i de 26 mm stor hullene han hadde.
![]() |
|
|